Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-پویش ماه مهربانی به منظور افزایش همدلی و محبت بین دختران روزه اولی و خانواده‌هایشان در منطقه 3 در حال برگزاری است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان به عنوان عاملی برای ایجاد شادی و نشاط معنوی در میان افراد و تکریم و تشویق دختران روزه اولی و نوجوانان را از جمله اهداف این طرح برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
افراخته این پویش را ویژه دختران 10 تا 15 سال خواند و ابراز داشت: برای دختران روزه اولی مسابقه عکس و فیلم با موضوع سفره افطار با میزبانی "من و مادرم" و "من و پدرم"، نمایشگاه کوچک من، تقویم ماه مهربانی، فراغت و سرگرمی طراحی شده است.  
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 اظهار داشت: در بخش دوم پویش طی فراخوانی از دختران نوجوان 10 تا 15 ساله به‌ عنوان جامعه هدف، دعوت خواهد شد تا در  برنامه های  "روایت ماه مهربانی، ماه مهربانی در محله ما و آیات بهاری" شرکت کنند.
علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران farhangi.tehran.ir و صفحه اینستاگرامی "ماه مهربان" @mah.e.mehraban مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 3 دختران روزه ماه مهربانی منطقه 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن

مردم می‌توانند با اهدای اسناد، دست نوشته‌ها، دستخط ها، فیلم ها، عکس ها، اعلامیه ها، کتاب‌های خطی، چاپ سنگی یا سربی، کتاب‌های نادر و نفیس و مجموعه‌های خانوادگی در این پویش مشارکت کنند.

تسهیل در دسترسی پژوهشگران داخلی و خارجی به منابع، فعالیت‌های علمی و پژو هشی و تقویت تعامل جمهوری اسلامی ایران با جامعه فرهنگی و علمی خارج از کشور و فدراسیون‌های بین المللی علمی و تخصصی از اهداف راه اندازی این پویش است.

سامانه https://nlai/crowdsourcing و شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۵۸۷۳۵ و ۰۲۱۸۱۶۲۵۳۲۰ برای اهدای منابع سندی و شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۱۶۲۳۲۴۰ یا ۰۲۱۸۱۶۲۳۱۵۴ برای اهدای منابع کتابخانه‌ای در نظر گرفته شده است.

اسناد ملی هر کشور گنجینه‌ای گرانبها و پلی میان گذشته و آینده آن کشور است، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران هم امین و حافظ تاریخ تمدن ایران زمین است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برپایی جشنی با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان اصفهانی
  • بهره‌برداری از ۱۲۶۷ پروژه در مناطق در قالب پویش امیدوافتخار
  • اجرای ۴۵ برنامه ویژه دهه کرامت در منطقه ۷ اصفهان
  • تداوم اجرای نهضت آسفالت در نواحی کم‌برخوردار اهواز
  • جشن روز دختر در قالب پویش «آینده شبیه توست»
  • برگزاری «پویش آینده شبیه توست» در پایتخت به مناسبت روز دختر
  • پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود
  • اجرای پویش «آینده شبیه توست» ویژه دختران پایتخت
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن