Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:38:42 GMT

دفاع سرمربی منچستر از پوگبا؛ هو کردن او منطقی نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۹۸۹۵

دفاع سرمربی منچستر از پوگبا؛ هو کردن او منطقی نیست

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچستریونایتد روز گذشته در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه سه بر ۲ برابر تیم فوتبال نوریچ به برتری رسید. هر سه گل این بازی را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند تا پنجاهمین هتریک باشگاهی خود را جشن بگیرد. وی ۱۰ هتریک نیز در بازی‌های ملی به نام خود ثبت کرده است. در این دیدار پل پوگبا به خاطر عملکرد ضعیف توسط هواداران «هو» و سرمربی مجبور به تعویض وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رالف رانگینیک پس از پایان این دیدار با اشاره به هو شدن هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد اظهار داشت: من هو را نشنیدم و بعد از بازی درباره آن با دستیاران خود صحبت کردم. هواداران ما فوق‌العاده هستند. حمایت آنان از تیم در بازی امروز بسیار عالی بود و ناراحتی طرفداران حاضر در ورزشگاه را درک می‌کنم. البته این به معنای هدف قرار دادن یک نفر نیست.

وی ادامه داد: می‌توانم بفهمم که هواداران ناراحت یا عصبانی هستند، اما فکر نمی‌کنم هدف قرار دادن هر بازیکنی به صورت فردی منطقی باشد. این یک مسوولیت جمعی است. حتی اگر به اتفاقات گذشته یک بازیکن نگاه کنیم، این رفتار منطقی نیست. به همین دلیل است که من همیشه از بازیکنانم دفاع خواهم کرد.

رنگنیک در حالی که از تلاش‌های رونالدو تمجید می‌کرد، از عملکرد خط دفاعی راضی نبود و گفت: یونایتد در رقابت برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا سه امتیاز کمتر از تاتنهام دارد و در رده چهارم قرار گرفته و باید با تیم لیورپول در هفته آینده دیدار کند. همه ما می‌دانیم که قرار است روز سه‌شنبه با چه تیمی بازی کنیم.

برچسب‌ها لیورپول لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد نوریچ لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد لیورپول لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد نوریچ لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم و پرسپولیس در وقت‌های قانونی و وقت اضافه با تساوی به پایان رسید و در ضربات پنالتی، آلومینیوم به پیروزی رسید تا سرخپوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از دور رقابت‌ها کنار برود. اوسمار ویه‌را پس از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این دیدار صحبت کرد.

صحبت‌های ابتدایی؟
بازی هم از نظر احساسی و هم از نظر فیزیکی برایمان سنگین شد. ما نتوانستیم بازی‌ای را همیشه انجام دادیم، انجام بدهیم. آلومینیوم توانست یک ریتم ثابت را بازی کند‌. ما باید سعی کنیم اشتباهاتی را که مرتکب شدیم، جبران کنیم، چون لیگ را در پیش داریم و بازی‌ها سخت هستند.

* تعویض‌ها و خروج ستاره‌ها از زمین؟
گاهی اوقات باید تعویض‌هایی انجام بدهیم که بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند، حس رقابت بیشتری داشته باشند. ما با همین بازیکنان تعویضی توانستیم در وقت‌های اضافه دو گل بزنیم و جلو بیفتیم. امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، بلکه در بخش دفاعی مشکل داشتیم. در بازی حذفی نمی‌توانیم یک گل در دقیقه ۹۵ و یک گل در دقیقه ۱۲۰ بخوریم.

* چهار شکست پرسپولیس در اراک در پنج بازی؟
در بازی قبل هم که ۱-۰ باختیم گفتم بازی با آلومینیوم در اراک خیلی سخت است. ما در این بازی متفاوت‌تر از لیگ بودیم. این بازی برای ما متفاوت بود‌. فرق این بازی با بازی قبلی این بود که بود می‌دانستیم چه کار می‌کنیم و استراتژی داشتیم. ما بعد از اینکه گل دوم را خوردیم، عیسی و دانیال شانس دو به یک داشتند که می‌توانستند گل سوم را بزنند و بازی را تمام کنند. اگر می‌توانستیم این کار را انجام بدهیم، شاید بازی تمام شده بود. آمار نشان می‌دهند که چرا چند بازی اینطور شده است.‌ ما باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم‌ مشکلات را حل کنیم، چون سال‌های دیگر هم اینجا بازی خواهیم داشت.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود