Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@23:43:18 GMT

جانشین گوشی ریلمی GT Neo 2T به زودی عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۰۳۳۴

جانشین گوشی ریلمی GT Neo 2T به زودی عرضه می‌شود

فرارو- گوشی Realme GT Neo 3T در وبسایت بنچمارک Geekbench و وبسایت صدور گواهینامه 3C معرفی شده است.


به گزارش فرارو، پس از عرضه گوشی Realme GT Neo 3، اکنون برند ریلمی در حال کار بر روی گوشی هوشمند آینده Realme GT Neo 3T است. این نسخه کوچک‌تر از Neo 3 و جانشین GT Neo 2T سال گذشته خواهد بود. جدیدترین گزارش‌ها درباره این گوشی، در وبسایت صدور گواهی 3C و وبسایت بنچمارک Geekbench دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گوشی Realme GT Neo 3T دارای شماره مدل RMX3372 در هر دو گواهینامه است. این دستگاه امتیازات قابل توجهی در بنچمارک Geekbench به دست آورده. امتیاز این گوشی در بخش تک هسته‌ای ۹۷۹ و در بخش چند هسته‌ای ۳۰۴۷ بوده است.
این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 با فرکانس مبتنی بر ۱.۸۰ گیگاهرتز و حداکثر فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتز استفاده می‌کند. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم است و بر روی نسخه اندروید ۱۲ اجرا می‌شود.


یکی از افشاگران دنیای فناوری، Piyush Bhasarkar، از وبسایت گواهینامه 3C نقل کرده که این گوشی دارای پشتیبانی از شارژ ۱۱ ولت و ۷.۳ آمپر است که به معنای سرعت شارژ سریع ۸۰ وات است. این سرعت شارژ نسبت به سرعت شارژ سریع ۶۵ واتی GT Neo 2T بهبود یافته است.


جدا از مشخصات گفته شده، این تلفن در اوایل ماه آوریل از در وبسایت TENAA نیز دیده شده بود. طبق اطلاعات این بانک داده، گوشی ریلمی GT Neo 3T یک صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح +Full-HD دارد. این گوشی دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی IMX471 سونی در پنل جلویی و سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی است. این سیستم شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B، یک لنز ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض و یک لنز سوم ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

این گوشی در نسخه‌های رم ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایتی +LPDDR5  و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند، تأمین می‌شود. در پایان باید اضافه کنیم که گوشی ریلمی GT Neo 3T دارای دو بلندگو است و برای تأمین امنیت، انتظار می‌رود که اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر داشته باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا