Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در پایان جلسه علنی روز یکشنبه ۲۸ فرودین مجلس شورای اسلامی بیانیه تقدیر و تشکر ۲۱۵ نفر از نمایندگان برای حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف را به شرح ذیل قرائت شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

از تصمیم درست و سازنده و منطقی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در خصوص حضوری شدن فرآیند آموزش در مقاطع مختلف تحصیل عمومی و دانشگاهی تقدیر و تشکر می‌نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه معایب آموزش‌های غیرحضوری صرف و طولانی مدت بر همگان آشکار است، کمتر کسی است که از آسیب‌های جدی وارد شده بر آموزش و پرورش به خاطر طولانی شدن آموزش غیرحضوری صرف اطلاع نداشته باشد. معایب و مزایای آموزش مجازی صرف می‌طلبد که اجازه طولانی شدن این شیوه آموزش داده نشود.

از سوی دیگر اکنون که با تلاش‌های مجدانه دولت خدمتگزار از شدت، سرعت و همه‌گیری بیماری کرونا کاسته شده است و با اقدامات قابل ستایش دولت در واکسیناسیون تقریبا تمام‌شمول و همگانی مردم، نگرانی از سرایت بیماری کرونا کمتر شده است و در شرایطی که تمام مجامع عمومی به شرایط عادی برگشته است، لازم بود فرآیند آموزش سریع‌تر به شرایط عادی برگردد و بیش از این به مهمترین رکن دوام و بقای جامعه و محصلین آسیب نرسد لذا ضمن تشکر مجدد از تصمیم گرفته شده و تشکر از زحمات پرسنل و کادر وزارت آموزش و پرورش درخواست داریم مسئولین محترم مربوطه با هوشیاری و درایت کامل برخی مشکلات موجود در این مسیر را رفع نموده و بر اجرای پروتکل‌های مرتبط با سلامت همه ارکان فرآیند آموزش اعم از معلمان، دانش‌آموزان، اساتید و دانشجویان نظارت جدی نمایند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ستاد ملی وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ستاد ملی وزارت آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی ستاد ملی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودزاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش و نقش آن در تربیت نسل‌های تمدن ساز اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی توانمند عاملی برای پیشرفت، تمدن سازی و جامعه سازی در کشور است و آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تأثیرگذار مهمترین نقش را در این حوزه ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه در شیوه نامه جدید مدارس غیردولتی به جایگاه و نقش معلمان مدارس غیردولتی توجه ویژه‌ای شده است، اضافه کرد: در این شیوه نامه جایگاه معلمان این مدارس احیا شده و وضعیت پرداختی حقوقی این افراد متفاوت خواهد بود. بی شک معلمان مدارس غیرانتفاعی که حقوق مناسب دریافت نمی‌کنند، نمی‌توانند انتظارات تعلیمی و تربیتی در حوزه تربیت دانش ِآموزان در تراز انقلاب را برآورده کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در بحث شهریه مدارس غیردولتی مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی خواهند بود و وضعیت و ساز و کار پرداخت شهریه به استان‌ها تفویض شده است. در این شیوه نامه افزایش شهریه مدارس پایین دستی و مدیریت شهریه مدارس بالادستی پیش بینی شده است.

محمودزاده با اظهار اینکه تقویت مدارس غیردولتی در حوزه پرورشی و تربیتی از دیگر اهداف شیوه نامه جدید است، گفت: فعالیت‌های پرورشی در سه محور برنامه‌های تمهیدی، ترویجی- تبلیغی و تعمیقی برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6095982

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • آیین تقدیر از مقام معلم در مدارس فسا برپا شد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی