Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:23:51 GMT

کشف انبار ۳۰ میلیاردی دپوی پارچه های قاچاق در قرچک

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۱۰۲۵

کشف انبار ۳۰ میلیاردی دپوی پارچه های قاچاق در قرچک

ایسنا/تهران جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از کشف ۸۵۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از یک انبار در یکی از محله های شهرستان قرچک خبر داد.

سرهنگ مرتضی ملکی صبح یکشنبه ۲۸ فروردین ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای اجرای گسترده طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با کالای قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر دپوی پارچه خارجی در یک انبار در یکی از محله‌های شهرستان قرچک ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و هماهنگی های قضائی با همکاری بازرسان اداره نظارت بر اصناف از انبار مورد نظر بازرسی و تعداد ۸۵۰ طاقه انواع پارچه خارجی بدون مدارک گمرکی لازم کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری صاحب پارچه‌های مورد نظر ادامه داد: ارزش پارچه‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال اعلام شده است .

ملکی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: مبارزه با ورود ، انبار و توزیع کالای قاچاق تداوم خواهد یافت و نیروی انتظامی با سودجویان و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه