Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:07:51 GMT

رژه خودرویی ارتش در استان کردستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۱۱۱۲

رژه خودرویی ارتش در استان کردستان برگزار می‌شود

گروه استان‌ها ــ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده ارتش کردستان گفت: رژه ارتش و یگان‌های نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین ماه همزمان با سراسر کشور به صورت خودرویی در استان برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، امیر سرتیپ دوم حمیدرضا رحمت‌پور پیش‌ازظهر امروز در دیدار فرماندهان و نیروهای ارتش با نماینده ولی فقیه در استان کردستان که به مناسبت گرامیداشت هفته ارزش در استان کردستان برگزار شد، به تشریح رسالت و برنامه‌های هفته ارتش در استان پرداخت و با اشاره به اینکه 29 فروردین ماه هرسال، یادآور فرمان تاریخی، مدبرانه و دوراندیشانه حضرت امام خمینی(ره)  مبنی بر تعیین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و برگزاری رژه است، اظهار داشت: برنامه‌های ایام بزرگداشت ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی محوری از روز 21 فروردین سالروز شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی آغاز شده و تا سوم اردیبهشت سالروز شهادت شهید قرنی در کردستان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال نیز بنا به شرایط کرونایی رژه روز ارتش حضوری برگزار نمی‌شود، افزود: برنامه‌های شاخص روز ارتش در استان کردستان شامل رژه یگان‌های مسلح به صورت خودرویی است که در روز 29 فروردین ماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده ارتش کردستان با بیان اینکه شعار محوری بزرگداشت بیست و سومین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی "صیاد دلها، الگوی اخلاص و مدیریت جهادی- میدان دار وحدت و همدلی" از میان چهل خصوصیت و ویژگی بارز آن شهید گرانقدر انتخاب شده است، تصریح کرد: این نشست به معنای تجدید بیعت با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شده است.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و مراسم معنویت‌محور، ورزشی و میزگردهای تخصصی و نشست‌های اخلاق به‌مناسبت گرامیداشت این ایام در یگان‌های ارتش کردستان خبر داد و عنوان کرد: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه سنندج، انجام تبلیغات میدانی در سطح شهر، تجلیل از سربازان نمونه، برگزاری مسابقات ورزشی متناسب با ایام ماه مبارک رمضان از جمله برنامه‌های این ایام است.

امیر رحمت‌پور گفت: نامگذاری روز ارتش تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) بوده که با این اقدام توطئه‌های استکیار جهانی را برای همشه خنثی کرده و عظمت ارتش برای پاسداری از نظام را به دنیا نشان داد.

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند اعلام شدفرمانده لشکر عملیاتی 30 ارتش: پاسخ قاطع و دندان‌شکن به متجاوزگران خواهیم داد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده ارتش کردستان یادآور شد: ما نیز همانند پیشکسوتان همچون شهید فکوری، شهید صیاد شیرازی و خیل عظمی از شهیدان که در راه دفاع از آزادی و خاک کشور جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، آماده جانفشانی هستیم.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان ارتش کردستان روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم «خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت‌های این مرکز بازدید کرد.

کد خبر 6096294 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبان در این شهر به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه