Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به ‌دنبال از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه صورت گرفت، دعوت معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ازدانشجویان وفعالان فرهنگی برای ارایه ایده‌های خلاقانه وطرح‌های نو.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابلسر، دکتر مرتضی علویان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه روز 27 فروردین و در جریان بازدید از کلاس‌های آموزشی حضوری، از دانشجویان و فعالان فرهنگی برای ارایه ایده‌های خلاقانه و طرح‌های نو دعوت به همکاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر علویان ضمن دیدار و گفت‌وگو با دانشجویان، از ارایه طرح‌های نو و ایده‌های خلاقانه فرهنگی توسط دانشجویان استقبال و تصریح کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران آماده دریافت پیشنهادهای دانشکده‌ها، دانشجویان و فعالان فرهنگی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه بر لزوم برنامه‌ریزی دانشکده‌ها جهت طراحی تقویم فرهنگی بانشاط و متناسب با نسل جوان تاکید کرد و افزود: رویکرد جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با عنوان هر دانشکده یک دانشگاه، مطابق با مسیرهای متنوعی است که همگی به تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای نام امسال متنهی می‌شود.

دکتر علویان با اعلام تشکیل قرارگاهی با عنوان قرارگاه تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین گفت: این قرارگاه مستقر در حوزه ریاست دانشگاه و آماده دریافت برنامه‌های دانشکده‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، خودباوری و عزت نفس را از فاکتورهای اساسی حرکت در مسیر شعار امسال برشمرد و ادامه داد: دانشجویان با استعداد و آگاه به عنوان بازوان فکری و اجرایی برای معاونت فرهنگی و اجتماعی به شمار می‌روند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گفت: در شرایط کنونی‌که دشمنان در تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب هستند، جهاد تبیین راهکاری استراتژیک برای معرفی دست‌آوردهای انقلاب و توانمندی‌های کسب شده به شمار می‌رود که نیازمند همکاری و مشارکت جدی دانشگاهیان به‌ویژه دانشجویان عزیز است.

در پایان این بازدید دکتر علویان ابراز امیدواری کرد: با از سرگیری آموزش حضوری و حضور پر شور و نشاط دانشجویان در فضای دانشگاه، شاهد فعالیت‌های بسیار خوب و تاثیرگذار فرهنگی در فضای دانشگاه باشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دعوت معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ازدانشجویان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری

ایسنا/خوزستان دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

در آیینی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی برگزار شد، ۶۵ استاد نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور تجلیل شدند و دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در جمع این استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در سی و یکمین آیین تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری که به مناسبت شهادت استاد مطهری و روز معلم برگزار شد، از علیرضا کیاست و رضا خجسته‌مهر از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان استادان نمونه دانشگاهی، تقدیر شد.  

کیاست عضو هیات علمی دانشکده علوم و استاد گروه شیمی این دانشکده و خجسته‌مهر عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و استاد گروه مشاوره این دانشکده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • تجمع‌دانشگاهیان درحمایت ازدانشجویان حامی فلسطین