Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@05:40:51 GMT

شوت کاکرویی رونالدو/ وقتی گزارشگر هم توپ را ندید! (+فیلم)

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۲۴۲۱

‍‍‍‍‍‍

رونالدو برای پایان دادن به طلسم سنگینی که او را آزار می داد، یک شوت به سبک کاکروی کارتون فوتبالیست‌ها زد!

به گزارش ورزش سه، روز گذشته بعد از اینکه دبل رونالدو با پاسخ نوریچی ها مواجه شد، منچستریونایتد در آستانه از دست دادن سه امتیاز شیرین مقابل حریف قعرجدولی خود قرار گرفت.

کمتر از یک ربع به پایان بازی مانده بود که یک ضربه ایستگاهی برای شیاطین سرخ به دست آمد و مطابق پیش بینی کریس پشت توپ ایستاد؛ بیش از یک سال از آخرین گل رونالدو از روی ضربات ایستگاهی می گذشت و او در بازگشت دوباره به یونایتد و طی این چند ماه اخیر، هیچ ایستگاهی را گل نکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران ستاره پرتغالی برایشان عجیب بود که چرا او دیگر ضربه ایستگاهی گل نمی کند. این درحالی است که کریس طی سال های اخیر، بخش قابل توجهی از گل های مهم خود را از روی این ضربات به ثمر رسانده بود و هواداران رئال و منچستر، گل های ایستگاهی مهم زیادی از او را به یاد می آورند. البته در تیم ملی هم شرایط به همین گونه است؛ کافی‌ست به اولین بازی پرتغال در جام جهانی قبلی مراجعه کنید؛ جایی که رونالدو در ثانیه های پایانی، از روی ضربه ایستگاهی به زیباترین شکل ممکن دروازه ده خیا را باز کرد و تیمش را از شکست نجات داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روز گذشته اما، روز رونالدو بود. او برای کامل کردن هت تریک خود برابر نوریچ و رساندن تعداد هت تریک هایش به عدد 60، نیاز به یک گل دیگر داشت. ضربه ایستگاهی دقیقه 76 متفاوت تر از ضربه های این چند ماه اخیر بود. ستاره پرتغالی شوت سنگینی به توپ زد تا هیچ شانسی برای مهار آن وجود نداشته باشد. توپ در چنین شرایطی، چاره ای جز گل شدن نداشت و با عبور از دیوار دفاعی چهار نفره حریف، با سرعتی باور نکردنی گل شد. وصف گزارشگر آنتن برای این گل هم بسیار جالب بود: “انقدر محکم زد که من دنبال توپ بودم... خیلی محکم زد...خیلی محکم زد...ضربه سرسام آور بود...” در چنین شرایطی که حتی گزارشگر هم توپ را ندید نباید انتظار زیادی از دروازه بان بخت برگشته حریف داشته باشیم!

این پنجاه و پنجمین گل رونالدو از روی ضربات ایستگاهی بود. او البته 18 ماه بود که هیچ گلی از روی ضربات ایستگاهی به ثمر نرسانده بود و ضربه محکمی که در بازی روز گذشته به توپ زد، تیر خلاص او برای پایان دادن به این طلسم سنگین بود. جالب است که بدانید این گل، دومین گل ایستگاهی کریس بعد از ترک رئال مادرید بود! ستاره یونایتد برای پایان دادن به این طلسم سنگین، با هر چه در توان داشت به توپ ضربه زد تا یکی از همان گل هایی که زمانی برای دیدنشان به کمتر از چند هفته زمان نیاز داشتیم را به ثمر برساند.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رونالدو ضربه ایستگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس

تصویری جالب از ساخت مجسمه کریستیانو رونالدو منتشر شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایپنا، کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در ۳۸ سالگی یکی از بهترین‌های لیگ عربستان است و در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد.

به تازگی یک پسر بچه مجسمه جالبی از کریستیانو رونالدو ساخته که از جنس سنگ آهک است و شباهت فوق‌العاده‌ای به او دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد