Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@05:27:57 GMT

نکونام:آسیا از فردا شروع می‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۴۶۴۶

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آسیا از فردا برای ما آغاز می‌شود. ناطقان: جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی فردا تیمش مقابل فوتبال آخال، اظهارکرد: بخش دوم بازی های لیگ قهرمانان آسیا از فردا برای ما آغاز می شود. همه تمرکز ما روی بازی فرداست. گروه ما گروه سختی است و همه تیم های گروه تیم های سخت و خوبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی فردا دو تیم شناخت بیشتری از هم دارند.

وی ادامه داد: بر روی تیم ها و بازیکنان قطعا آنالیز بهتری داریم اما بازی فردا قطعا نسبت به بازی گذشته در دور قبل سخت‌تر خواهد بود. شرایط و حساسیت بازی ها را می دانیم و نیاز داریم فردا با تمرکز کامل بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: باید از اشتباهات بازی قبل استفاده کنیم تا در نهایت بتوانیم به ۳ امتیاز بازی برسیم. تیم آخال فردا با تمام قدرت بازی خواهد کرد تا بتواند بازی را ببرد و به جایگاه خوبی در جدول برسد و این وظیفه ما را سخت خواهد کرد.

نکونام عنوان کرد: در این جام باید بتوان به پیروزی رسید. در دو بازی اول علی رغم شایستگی هایی که داشتیم نتوانستیم بازی را ببریم اما در بازی سوم در لحظات پایانی بازی را پیروز شدیم. آنچه که مهم است پیروزی در هر بازی است و این مساله برای ما بسیار اهمیت دارد و حیاتی است.

وی افزود: ما برنامه ریزی کاملی برای این مسابقات داریم و نمی خواهیم تیم دوم گروه باشیم. تمام تیم ها دوست دارند تیم اول گروه باشد و ما نیز همه تمرکز خود را بر روی این مساله گذاشته ایم که بتوانیم حداکثر امتیاز های گروه را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران بیان کرد: برای صعود از گروه باید حداکثر تمرکز را در هر بازی داشته باشیم و حداکثر امتیازی را که می توانیم در هر بازی کسب کنیم. به جایگاه فعلی خود در جدول توجه نمی کنیم و برای هدفمان که از روز اول مشخص است می جنگیم.

نکونام عنوان کرد: بازی فردا قطعا یک بازی متفاوت است. مهم این است که ما روز آخر وقتی همه بازی ها به پایان می رسد چه جایگاهی در جدول داریم. هر بازی برای خود اهمیت خاص دارد و از الان نمی‌توانیم در خصوص یک بازی صحبت کنیم. هدف ما کاملا مشخص است و امیدواریم در آخرین بازی بتوانیم موفقیت خود را جشن بگیریم اما قبل از آن نیاز داریم که در هر بازی با همه تمرکز و انرژی بازی کنیم.

وی ادامه داد: برای بازی فردا با توجه به اینکه دو تیم شناخت بیشتری از هم دارند، قطعا یک تیم متفاوت با تاکتیک متفاوت برای بازی فردا پیش بینی کرده ایم تا بتوانیم به تیم حریف برتری پیدا کنیم. تیم حرف هم قطعا تغییراتی خواهد داشت و ما آمادگی این تغییرات را داریم‌ اما همه تمرکز ما روی تیم خودمان و عملکرد و بازیکنان خودمان است. فردا کاملا با تغییر تاکتیک و تغییر سیستم بازی را آغاز خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: قطعا از نظر روحی، روانی و فیزیکی بازیکنان خسته خواهند شد و در این خصوص ریکاوری تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. ما سعی کرده ایم تیم را از نظر روحی و روانی و فیزیکی تیم را برای این بازی آماده کنیم. منبع: خبر انلاین برچسب ها: نکونام ، آسیا ، بازی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نکونام آسیا بازی سرمربی تیم فوتبال فولاد بازی فردا همه تمرکز تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان

عارف آقاسی پیش از دیدار با استقلال به ترکیب اصلی تراکتور بازگشت.

به گزارش ورزش سه، عارف آقاسی مدافع تیم تراکتور پس از تعویض عجیب در بازی با ذوب آهن و پشت سر گذاشتن محرومیت یک هفته‌ای به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در بازی مقابل ذوب آهن به میدان رفت.

او در بازی هفته بیست و سوم در لیگ برتر مقابل ذوب آهن خمس را خشمگین کرد و خیلی زود از ترکیب این تیم خارج شد و در بازی بعد هم به دلیل محرومیت در ترکیب این تیم حضور نداشت.

آقاسی در بازی با ذوب آهن 120 دقیقه در زمین حضور داشت و پنالتی خود را هم به زیباترین شکل ممکن به گل تبدیل کرد و در پیروزی این تیم تاثیر گذار بود.

او در نیمه دوم بازی با حرکتی تکنیکی درون محوطه جریمه تراکتور مهاجم ذوب آهن را از جریان مسابقه خارج کرد و توپ را به تسلط تراکتور درآورد و مورد تشویق نیمکت نشینان این تیم قرار گرفت و ورزشگاه را هم تحت تاثیر قرار داد، در حالی که کورس سریعی بین او و مهاجم ذوب آهن بود با پشت پا توپ را به عقب انداخت و با چرخش سریع توپ را به سود تیم خود در اختیار گرفت.

بازگشت مدافع تاثیرگذار تراکتور که در نیم فصل نخست عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت پیش از بازی با استقلال یک اتفاق جالب خواهد بود، مدافع مورد علاقه در دیدار حساس مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و انگیزه‌های خود را دنبال خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جواد نکونام: هواداران ببخشند رفتار نکونام کودکانه است!

دیگر خبرها

  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم