Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بندرعباس با تاکید بر حل هر چه سریعتر مشکلات فاضلاب و خورهای بندرعباس آن‌ها فرصتی برای زیباسازی و توسعه و پویایی اقتصاد محلی دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس عصر امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس اظهارداشت: بحث فاضلاب بندرعباس یکی از موضوعاتی بوده است که همواره مردم بندرعباس نسبت به حل مشکلات و معضلات آن دغدغه و مطالبه داشتند و در حوزه رهاسازی فاضلاب در دریا نیز هم که یک دل‌نگرانی و مطالبه عمومی و ملی وجود داشت چرا که این موضوع در کنار آسیب‌های زیست‌محیطی برای مردم و ساکنین خورها نیز مشکلاتی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معضل فاضلاب هر ساله در زمستان‌ و تابستان‌ شرایط نامطلوبی را در شهر بندرعباس ایجاد می‌کند و لازم است با سرعت هر هر سریعتری این مشکل شهر بندرعباس حل شود تا مردم بتوانند نفس راحتی بکشند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان ‌کرد: امروز خورهایی که در سطح شهر بندرعباس هستند را باید از دو بعد نگاه کنیم چرا که این خورها هم تهدیدهایی برای شهر به همراه دارند و هم فرصت‌هایی که باید از آن‌ها به درستی استفاده کنیم .

عبادی زاده عنوان‌کرد: هر چه بتوان جلوی تهدیداتی که ممکن به واسطه خورها برای شهر ایجاد شود را از طریق اجرای طرح‌های مختلف و خلاقانه گرفت می‌توان در کنار استفاده از فرصت‌های موجود تهدیدها را هم به فرصت تبدیل کرد و شرایط مطلوبی برای شهر بندرعباس ایجاد کرد.

امام جمعه بندرعباس: برای انتقال مفاهیم الهی از زبان هنر استفاده شودامام جمعه بندرعباس: تنوع رشته‌ای دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیاز نیروی انسانی صنایع را تامین می‌کندامام جمعه بندرعباس: دولت افشای اسامی ابربدهکاران بانکی را ادامه دهد
امام جمعه بندرعباس تاکید‌کرد: زیباسازی خورها و راه‌اندازی بازارچه‌های محلی توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از جمله فرصت‌هایی است که خورهای سطح شهر می‌توانند برای توسعه اقتصاد محلی بر ما ایجاد کنند از این رو بایستی این موضوع مورد توجه قرار گیرد چرا که که علاوه بر زیباسازی محیطی و فراهم کردن محیط‌های جدید گردشگری و گردشگر‌پذیری، به اقتصاد محلی شهر بندرعباس نیز کمک می‌کند و باعث پویایی آن می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهر بندرعباس پنج خور را در خود جای داده است  دارد که اگر طرح‌های اقتصادی مناسبی توسط بخش خصوصی روی این خورها اجرایی شود  ظرفیت بسیار خوبی برای خلق سرمایه و توسعه گردشگری ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/865/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بندرعباس شهر بندرعباس اقتصاد محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود