Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال بیش از ۱۲۳ صندوق قرض الحسنه مردم پایه در شهرستان محلات ایجاد شده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حسین رضایی فرمانده سپاه ناحیه محلات عصر امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی این شهرستان با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: در راستای تحقق سند اعتلای بسیج تشکیل قرارگاه های محله اسلامی در دستور کار سپاه قرار گرفته که با محوریت مساجد و ائمه جماعت در دستور کار قرار گرفته و پایگاه های بسیج بازوی اجرائی و عملیاتی قرارگاه ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: احیای کارکردهای مختلف مساجد و گام برداشتن برای حل مشکلات مردم از اهداف تشکیل قرارگاه های محله اسلامی است که دستاورد این قرارگاه ها باید نشان دادن کارآمدی اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه است.   رضایی بیان کرد: رویکرد سپاه و بسیج در اجرای برنامه ها خدمت به مردم و جهاد تبیین با رویکرد امیدآفرینی است و بسیج برای خدمت رسانی به مردم همواره در صحنه است.   وی ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به مردم در شهرستان محلات بیش از ۷۰ گروه جهادی سازماندهی شده که در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، سازندگی، اشتغال زایی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مومنانه، آموزشی، کشاورزی، فرهنگی و خدماتی خدمت رسانی می کنند.   فرمانده سپاه ناحیه محلات با اشاره به اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال بیش از ۱۲۳ صندوق قرض الحسنه مردم پایه در شهرستان محلات ایجاد شده،گفت: به برکت نقش آفرینی صندوق ها بیش از ۴۰۰ اشتغال زایی پایدار ایجاد شده و رویکرد اشتغال زایی در سالجاری با توجه به اهمیت تحقق شعار سال با قوت ادامه پیدا می کند.   وی افزود: در راستای نهضت کمک مومنانه بیش از ۱۷ مرحله رزمایش کمک مومنانه در محلات برگزار شده که بیش از ۴۱ هزار بسته معیشتی تاکنون توزیع شده و همچنین در این راستا بیش از ۹۰ سری جهیزیه به زوج های جوان هدیه داده شده است.    رضایی اضافه کرد: اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی یکی دیگر از عرصه های فعالیت بسیجیان است که علاوه بر توزیع ماسک رایگان، ضدعفونی، و راه اندازی ایستگاه های سلامت تمرکز بر واکسیناسیون انجام شد که در شهرستان محلات ۳ مرکز واکسیناسیون راه اندازی شد و خدمت رسانی جهادگران بسیجی همچنان ادامه دارد.   وی گفت: امروز به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام رزمایش کمک مومنانه محلات با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی و مسئولین شهرستان در محل مجموعه ورزشی ۹ دی کوی رسالت برگزار شد که در این رزمایش بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی تحویل مدیران قرارگاه های محله اسلامی شهرستان می شود که به شکل هدفمند توزیع شوند.   فرمانده سپاه ناحیه محلات خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهیدان، دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، افتتاح خانه جودوی بسیج، بازدید از پروژه هلی محرومیت زدایی، دیدار با بسیجیان و پاسداران از برنامه های سفر سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله به شهرستان محلات بوده است.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان محلات فرمانده سپاه کمک مومنانه قرارگاه ها خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان