Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: کشتی حامل ۳۳ هزار و ۵۰۰ تن برنج وارداتی در بندر بوشهر پهلو گرفت و محموله‌ آن آماده تخلیه و بارگیری است.

به گزارش روز یکشنبه ایران اکونومیست از شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ «جمال زارعی» افزود: کشتی حامل ۳۳ هزار و ۵۰۰ تن برنج در بندر بوشهر پهلو گرفته است و هماهنگی‌های لازم  برای تخلیه و بارگیری  محموله‌های کشتی  انجام می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر اظهارداشت: این برنج از نوع تایلندی و برای حفظ ذخایر استراتژیک و تنظیم بازار این کالا خریداری شده است و در حال ورود به کشور است.

خرید بیش از ۱۳۰۰ تن گندم در بوشهر

وی در ادامه به خرید تضمینی گندم در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: همزمان با انجام عملیات واردات کالاهای اساسی از این بندر، اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان در حال انجام خرید تضمینی گندم است.

زارعی تعداد مراکز خرید استان را ۱۳ مرکز اعلام کرد و افزود: خرید در شمال استان (گناوه و دیلم) آغاز شده و تاکنون ۱۳۵۰ تن گندم از کشاورزان تحویل گرفته شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: کمبود بارش و وقوع خشکسالی در میزان خرید تضمینی تاثیر خواهد گذاشت و پیش‌بینی می‌شود ۳۰ هزار تن گندم در استان خریداری شود.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وزارت جهاد کشاورزی ، برنج ، سید جواد ساداتی نژاد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی برنج سید جواد ساداتی نژاد بازرگانی استان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود

حسین حیدری در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی و معماری شورا‌های اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهر و مراکز استان‌ها در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: بازآفرینی شهری در واقع یکی از رویکرد‌ها و ره‌یافت در موضوع شهری بود و دنیا در ادامه تفکرات نوسازی به آن رسیده است.

وی بیان داشت: تمام تلاش بازآفرینی و خلق فضا‌ها و مکان‌های شهری برای این است که مردم زندگی استاندارد و با کیفیت داشته باشند.

شهردار بوشهر افزود: توجه به اجتماعات محلی در قالب ایده‌های بازآفرینی تلاش می‌شود بر خلاف روال سابق در ایده بازآفرینی مورد توجه قرار گیرد.

حیدری بیان داشت: اگر با منطق بازآفرینی به این فضا‌ها نگاه شود می‌توان به رفع کمبود مسکن و ایجاد فرصت‌هایی برای زندگی از طریق بازگرداندن مکان زیست و زندگی در زیستگاه‌های شهر کمک شود.

وی گفت: همچنین نابرابری‌های فضایی ترمیم، و اشتغال و کار ایجاد و آسیب‌های اجتماعی در این مناطق کنترل و در نهایت استاندارد و کیفیت زندگی ارتقا پیدا می‌کند.

شهردار بوشهر با بیان اینکه بازآفرینی شهری بدون مشارکت مردم به نتیجه مورد نظر نمی‌رسد اظهار داشت: مردم بهره بردار نهایی و اصلی هستند و بازآفرینی با سه رکن سازمان‌ها، سمن‌ها و جامعه محلی و بخش خصوصی قابل اجراست.

وی گفت: مهمترین مشکل در فرآیند بازآفرینی شهری عدم هماهنگی و نگاه شهری سازمان‌ها به عنوان ذی مدخل در کشور است، همین عدم هماهنگی مشکلات عدیده را به وجود آورده است.

حیدری بیان داشت: وقتی سازمان‌ها هماهنگ عمل نمی‌کنند و منافع سازمانی خود را بسیار مد نظر قرار می‌دهند، همین امر باعث می‌شود که پروژه‌ها زمان بر و هزینه بر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • حواله علی پی
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت