Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جعفری از ناکامی سارقان در سرقت از مغازه طلافروشی به دلیل فعال شدن سریع سیستم هشدار الکترونیک، سیستم دودزا و استفاده از شیشه های ضد گلوله در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز گفت: برابر اعلام هشدار از طریق سیستم الکترونیک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در خصوص وقوع یک فقره سرقت از مغازه طلا فروشی در مرکز شهر حاجی آباد،  بلافاصله مأموران برای رسیدگی به موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشاهده شد که سارقان که سه نفر بوده اند حدود ساعت هشت شب یک شنبه 28 فروردین ماه به سوی این طلافروشی تیراندازی نموده که خوشبختانه به علت هوشیاری صاحب مغازه و رعایت هشدارها و ملاحظات پلیسی و مجهز نمودن به سیستم های ضد سرقت و ویترین ضدگلوله سارقان ناکام مانده و با توجه به حضور مأموران و تجمع شهروندان از محل متواری شدند.

جعفری با بیان اینکه خوشبختانه در این درگیری به کسی آسیبی وارد نشده است، اظهار داشت: بلافاصله ضمن صدور دستورات هوشیاری و آمادگی عملیاتی پلیسی، تیم ویژه ای از کارآگاهان مجرب بررسی صحنه جرم و دایره سرقت پلیس آگاهی در این زمینه تشکیل و تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان تا حصول نتیجه قطعی همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتطامی هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه استان هرمزگان جایی برای جولان هنجارشکنان و اعمال مجرمانه نمی باشد و پلیس با جدیت برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد، اذعان کرد: سیستم هشدار الکترونیک و مجهز نمودن مغازه ها بالاخص طلافروشی و بانک‌ها به شیشه های ضد سرقت،آژیر، دوربین های مداربسته و … ضمن بالابردن ضریب امنیتی مغازه ها و منازل سبب حضور سریع نزدیکترین واحد گشتی پلیس را به محل فراهم می نماید و از نظر بعد روانی نیز تضمین کننده احساس امنیت در بین شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم

فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

به گزارش مشرق، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم