Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:23:32 GMT

خانه کاراته خراسان رضوی باید احیا شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۸۸۸۱

خانه کاراته خراسان رضوی باید احیا شود

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: خانه کاراته خراسان رضوی از آخرین حضورم به عنوان مدیرکل استان دست نخورده و نیاز به رسیدگی دارد.

علی‌اکبر هاشمی جواهری در حاشیه انتخابات هیات کاراته خراسان رضوی که در اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: سلامت اخلاقی، سلامت کاری و سلامت مالی سه معیار اصلی اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر سلامت اخلاقی و مالی وجود داشته باشد، اما کاری صورت نگیرد قطعا به اهداف خود دست نخواهیم یافت.

وی افزود: خراسان رضوی استان بزرگی است و در تمام زمینه‌ها از ‌ظرفیت‌ها و مستعدین زیادی برخوردار است. کار کردن در یک جمع متخصص سخت خواهدبود. خانواده کاراته خراسان رضوی قطعا از هیات استان خود مطالبات زیادی خواهدداشت. امیدوارم میان خانواده کاراته و رییس هیات تعامل و همکاری خوبی به وجود آید. هر دو طرف دست به دست یکدیگر دهند تا خواسته فدراسیون کاراته در جهت توسعه و بازگشت کاراته خراسان رضوی به روزهای اوج خود محقق شود.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی یادآور شد: سعی داریم شرایط سخت‌افزاری خانه کاراته خراسان رضوی را فراهم کنیم. خانه کاراته‌ در پشت سالن مهران مشهد به شدت نیاز به کار دارد. از دوره‌ای که به عنوان مدیرکل در خراسان رضوی حضور داشتم، خانه کاراته تکان نخورده و مورد رسیدگی قرار نگرفته است. خانه کاراته استان موقعیت مناسبی دارد و امکانات اولیه آن نیز فراهم است. هادی امیری، رییس جدید هیات کاراته استان نیز قول داده‌ که هر چه سریع‌تر به خانه کاراته رسیدگی کند.

هاشمی‌جواهری تصریح کرد: سعید رزم‌آرا حدود ۱۰ سال ریاست هیات کاراته خراسان رضوی را بر عهده داشت. تقاضا دارم تا به کاراته استان کمک کند تا شاهد روزهای خوبی برای ورزشکاران خراسانی کاراته در عرصه‌های ملی باشیم.

وی در خصوص شائبه مهندسی انتخابات هیات کاراته گفت: مهندسی مجامع با توجه به آیین‌نامه جدید واقعیت ندارد و نمی‌توان در انتخابات دست برد. هر کاندیدا مجاز است که برای کسب رای تلاش کند و این تلاش را نباید پای مهندسی انتخابات بگذاریم.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی در خصوص گذشت بیش از ۱۰ ماه از سرپرستی اسماعیل حاجی‌آبادی، سرپرست هیات کاراته خراسان رضوی و برگزاری انتخابات این مجمع توسط وی خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ماه است که در اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی سمت گرفته‌ام. اینکه یک فردی بیش از حد مجازش به عنوان سرپرست در یک هیات ورزشی حضور داشته در حال حاضر از حیطه پاسخگویی من خارج است. کسانی که برگزاری مجمع انتخابی این هیات را به تاخیر انداخته‌اند باید پاسخ دهند.

وی ادامه داد: در سند تحول ورزش کشور تصمیم‌گیری شده که حضور کارکنان وزارتخانه و ادارات کل در هیات‌های ورزشی منع شود. این قانون هنوز به اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ابلاغ نشده، اما در نظر داریم شرایطی را فراهم کنیم تا اگر این قانون ابلاغ شد به مشکل خاصی برخورد نکنیم.

هاشمی‌جواهری افزود: در حال حاضر برنامه داریم که مجامع را معطل نکرده و هرچه سریع‌تر مجامع انتخابی را برگزار کنیم. تاریخ مشخصی برای هیچ یک از مجامع مشخص نشده، اما هر هیاتی که شرایط قانونی‌اش مهیا شده، بلافاصله پس از آمادگی فدراسیون مربوطه‌اش مجامع انتخابی آن را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیات کاراته خراسان رضوی اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی کاراته خراسان رضوی خانه کاراته هیات کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است