Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:55:11 GMT

هواپیمایی که به متاورس پرواز می‌کند!

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۹۱۰۶

هواپیمایی که به متاورس پرواز می‌کند!

هواپیمایی امارات NFT ها و تجربیات خود را در متاورس برای مشتریان و کارمندان خود راه‌اندازی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از گلف نیوز، این ایرلاین از طرح‌هایی برای ایجاد تجربیات نام تجاری با ثبت در متاورس، در کنار NFT های کلکسیونی و مبتنی بر ابزار پرده‌برداری کرد.

این مجموعه همچنین اعلام کرد: به زودی NFT ها و تجربیات هیجان‌انگیز را در متاورس راه‌اندازی خواهیم کرد و غرفه امارات را از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی به مرکز جدید خود برای نوآوری تبدیل می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه‌ آمده است که هم اکنون اولین پروژه‌ها در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده راه‌اندازی شود.

این اپراتور گفت: پاویون امارات آن در سایت اکسپو ۲۰۲۰ به مرکزی برای نوآوری تبدیل خواهد شد و استعدادها را برای تحقق بخشیدن به پروژه‌های خود از جمله پروژه‌های مربوط به متاورس، NFT و Web۳ جذب خواهد کرد.

شیخ احمد بن سعید آل مکتوم، رئیس و مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی و گروه امارات گفت: «دبی و امارات راه را در اقتصاد دیجیتال روشن می‌کنند، با داشتن چشم‌انداز روشنی که توسط سیاست‌های عملی و چارچوب‌های نظارتی در زمینه‌هایی مانند دارایی‌های مجازی هوش مصنوعی و حفاظت از داده‌ها پشتیبانی می‌شود».

امارات همیشه از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود فرآیندهای کسب‌وکار، ارتقای پیشنهادات به مشتریان و غنی‌سازی مهارت‌ها و تجربیات کارمندان خود استقبال کرده است. ما در مورد فرصت‌های موجود در فضای دیجیتال آینده هیجان‌زده هستیم و سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی را در زمینه منابع مالی و منابع، برای توسعه محصولات و خدمات با استفاده از فناوری‌های پیشرفته انجام می‌دهیم که درآمد، تجربه برند و کارایی تجاری را ارائه می‌دهد.

بجاست که پاویون امارات با مضمون آینده ما در اکسپو به‌عنوان مرکزی برای توسعه تجربیات آتی پیشرفته که با چشم‌انداز امارات متحده عربی برای اقتصاد دیجیتال هماهنگ است، تغییر کاربری دهد.

این اپراتور بیش از پنج سال پیش پیشگام فناوری واقعیت مجازی وب (VR) در وب سایت و برنامه خود بود و نمای سه‌بعدی و ۳۶۰ درجه از تجربیات داخل کابین خود را ارائه کرد. مشتری می‌تواند صندلی‌های خود را قبل از بررسی آنلاین با نقشه صندلی سه‌بعدی کاوش کند و مشتریان احتمالی می‌توانند صندلی‌های دلخواه خود را از داخل محیط سه‌بعدی رزرو کنند.

این ایرلاین سال گذشته، اپلیکیشن واقعیت مجازی خود را در فروشگاه Oculus راه‌اندازی کرد و تجربه‌های تعاملی داخلی کابین را در هواپیماهای A۳۸۰ امارات و هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ به کاربران ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اقتصادي متاورس ايرلاين راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر

تین نیوز

جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی "هما" جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور، زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی، کاپیتان شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل "هما"، اعضا هیات مدیره، معاونین  و مدیران کل برگزار گردید.

کاپیتان فرزادی پور در این جلسه از  ۶۲ سال سابقه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و عبور از فراز و نشیب های متعدد در طی این سال ها گفت و ادامه داد: در طی دو سال گذشته با همت همه عزیزان در بخش های مختلف اقدامات خوبی انجام شده است و باید این مسیر ادامه داشته باشد تا بتوانیم به آرمان های شرکت حامل پرچم جمهوری اسلامی ایران برسیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی