Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حمید خرمدل در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جهاد تبیین نباید تنها به زینت المجالس تبدیل شود بلکه باید عملیاتی شده و به عنوان سرباز مقام معظم رهبری جبهه گیری متناسب با فرمایشات معظم له را در این خصوص داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه هر انقلاب سه ضلع دارد گفت: اولین ضلع آن رهبری دوم مکتب و ایدئولوژی و سوم مردم آن هستند و انقلابی صورت نمی‌گیرد که یکی از اضلاع آن نباشد دشمن برای هر سه رکن انقلاب برنامه دارد حتی تا سطح رهبری نیز پیشرفته و برنامه داشتند که موضوع قائم مقام رهبری را خوب به یاد داریم.

فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: جنگی که دشمنان در منطقه راه انداختند و بخش اعظمی از آن برای زشت جلوه دادن و بدنام کردن مکتب اسلام است باید با جهاد تبیین به‌ خوبی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد زیرا در تبلیغات خود دین و مکتب اسلام را خشن و بی رحم و ضد آزادی جلوه داده‌اند و یک روز نبوده که مواجه با هجمه‌ای از تبلیغات سوء دشمنان نباشیم آنها جای ظالم و مظلوم را تغییر داده‌اند.

وی در همین خصوص گفت: چنان از اوکراین مظلومانه تصاویری جلوه می‌دهند که فکر می‌کنیم همه باید به کمک آنها بروند اما اگر کسی حرفی از سوریه و یمن و لبنان و عراق بزند تنها هدر دادن سرمایه نام می‌گیرد.

خرمدل در ادامه به برخی از فتنه گری‌های دشمنان در چند مدت اخیر اشاره کرد و گفت: چقدر دنبال تخریب ارتباط میان دو ملت برادر ایران و افغانستان بودند همچنین وقتی با چین و روسیه تعامل می‌کنیم هجمه سنگینی علیه ما می‌شود ولی وقتی با خودشان مذاکره می‌کنیم کار ما ارزشمند است! بگویند در این چهل سال چه منفعتی برای ما داشته‌اند.

فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه امروز جنگ روایت‌هاست تا جای ظالم و مظلوم و حق و باطل را جابجا کنند تاکید کرد: به دنبال این هستند تا هر چه دلخواه خودشان بوده را به تاریخ تبدیل کنند و امروز وظیفه ما چیست؟ امروز جنگ متفاوتی را در پیش داریم دشمن در جاهایی معلوم و مشخص نیست مثل جنگ شیمیایی که آن را احساس نمی کنیم اما روح و روان ما را تغییر می‌دهد.

فرمانده سپاه فتح با اشاره به مصداقی از این دشمنی ها گفت: وقتی مسئولی از قبل از انقلاب فردی انقلابی بوده اما اکنون در رسانه‌ها می گوید که احتیاج به تسلیحات دفاعی نداریم معلوم است که چه تغییری در ذهن او ایجاد کرده‌اند.

وی در همین خصوص افزود: اگر نیروهای ما در تسلیحات دفاعی کار نمی‌کردند امروز عراق و لیبی دیگری بودیم که به محض خلع سلاح شدن به آن دو کشور حمله کرده و آنها را اشغال کردند.

فرمانده سپاه در ادامه افزود: قدرت و بازدارندگی که به وجود آمده برای آنها قابل باور نیست در حالی که بازدارندگی حق مسلم یک کشور است امروز ایران قدرت منطقه‌ای بوده در حالی که آمریکایی ها با تریلیون ها دلار بدهی در لشکر کشی‌ها چیزی عایدشان نشده است و به همین خاطر ناامیدکردن مردم ما را در سر می پرورانند.

وی در ادامه با انتقاد از سیستم رسانه ای در کشور که گاهی علیه خودمان کار می کند گفت: وقتی در زلزله سی سخت حتی یک فقره سرقت نداشتیم و دستگاه‌ها سریعا وارد عمل می شوند و سپاه و استانداری همه در کنار هم برای رفع مشکل زلزله زدگان در یک صف قرار می‌گیرند چه دلیلی دارد که برخی رسانه ها در همان ساعات اولیه زلزله از نبود آب و برق و گاز می‌گویند در حالی که وقتی زلزله رخ می‌دهد طبیعتاً آب و برق و گاز هم قطع می‌شود.!

خرمدل در ادامه از رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد خواست از محدوده استانی و حاشیه‌ها خارج شده و نگاه آنها به مسائل ملی و منطقه‌ای باشد تا که با ارائه اطلاعات دقیق بتوانیم توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه گفت: برای اولین بار یک شهید از شهرستان عسلویه در سال ۱۴۰۳ به‌عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ‌ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه بعد از ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با موضوع معرفی شهید شاخص سال ۱۴۰۳ استان بوشهر گفت: سال گذشته در گفتگو با خانواده و همرزمان شهید فرهنگی قنبر قنبری توانستیم مستندات کاملی از سیره زندگی این معلم جوان را آماده و نظر مثبت کمیته معرفی شهید شاخص استان بوشهر را جلب کنیم تا برای اولین بار یک شهید از شهرستان عسلویه در سال ۱۴۰۳ به‌عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شود.

فرمانده سپاه عسلویه افزود: شهید قنبری از دانش‌آموزان شاخص این شهرستان در رشته علوم تجربی بود که در همان دوران دانش‌آموزی به فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌خوانی اهمیت ویژه‌ای نشان می‌داد.

وی گفت: شهید قنبر قنبری با شروع جنگ تحمیلی و از ۱۸ مهرماه ۱۳۶۳ تا چهارم دی‌ماه ۱۳۶۴ که اندکی پس از ازدواجش در عملیات کربلای ۴ در جزیره مینو آسمانی شد، بار‌ها در دفاع مقدس شرکت فعال داشت و پیکرش چهل روز بعد از شهادت به بیدخون بازگشت و در گلزار شهدا این شهر آرام گرفت.

سرهنگ‌ پاسدار تاجیک ادامه داد: چهار کمیته فرهنگی‌هنری، علمی‌پژوهشی، پشتیبانی و رسانه و فضای مجازی برای معرفی این شهید به هم‌استانی‌ها تشکیل شده است که نشست‌های جداگانه و تخصصی خواهند داشت و برنامه‌های متعددی با استفاده از ظرفیت‌های مناسبتی، یادواره‌های شهدا و رسانه‌های شهرستان و استان با هدف معرفی این معلم شهید در طول سال برگزار می‌کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه در هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم و شهید شاخص استان بوشهر در این سال هم معلم بودند، همایش ویژه‌ای با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و همرزمان آن شهید، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بیدخون زادگاه این شهید برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه عسلویه همچنین از رونمایی تصویر این شهید شاخص در این همایش خبر داد و اظهار داشت: عسلویه ظرفیت مناسبی دارد تا این شهید و حتی شهرستان را به همه کشور معرفی کنیم و فرهنگ شهادت را به نسل نوجوان و جوان، به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تزریق کنیم.

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود