Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@20:59:58 GMT

آمار کرونا ایلام ۲۹ فروردین؛ بدون فوتی و ۱۵ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۰۵۶۵

آمار کرونا ایلام ۲۹ فروردین؛ بدون فوتی و ۱۵ ابتلای جدید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای ۱۵ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

جاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام، اظهار کرد: تاکنون تعداد ۷۹ هزار و ۳۳۵ نفر بیمار مبتلا به کرونا در کل استان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، افزود: در این بازه زمانی ۱۵ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان ایلام بستری هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت اخیر هفت بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شدند و تاکنون کل آمار بهبودیافته‌ها ۷۷ هزار و ۴۸۱ نفر بوده است.

محمدی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده و مجموع فوت‌شدگان ناشی از کرونا تا کنون یک هزار و ۲۴۵ نفر بوده است.

کد خبر 569295

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا استان ها وضعیت کرونا در ایلام فوت شدگان کرونا در ایلام اورژانس پیش بیمارستانی دوران نقاهت کرونا در ایران قرنطینه خانگی توصیه های بهداشتی تخت بیمارستانی موج ششم کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران کرونا در ایلام بهبودیافتگان کرونا در ایلام آمار بستری های کرونا در ایلام قرنطینه و کرونا وضعیت قرمز کرونا در ایلام ویروس کرونا در ایران آمار کرونا در ایلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان ایلام ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت:  در حوزه معاونت بهداشتی با توجه به رایگان بودن خدمات در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، ۹۰۷ نفر جدید؛ دارای مشکلات روانپزشکی شناسایی شدند که برای این افراد سه هزار و ۴۰۰ خدمت روانشناختی توسط روانشناسان مراکز خدمات جامع سلامت ارائه شده است.

دکتر محمد سالاری افزود: با توجه به اهمیت ارتقای سواد سلامت روان و تاثیر آن بر بهزیستی و کیفیت زندگی انسان ها برای حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر آموزش انفرادی و برای بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت گروهی جلسات آموزشی مهارت های زندگی، مهارت های فرزندپروری، نوجوان سالم و خودمراقبتی توسط روانشناسان معاونت بهداشتی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مرکز مشاوره مبتنی بر سبک اسلامی– ایرانی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه حدود ۲ هزار خدمت روانشناختی، روانپزشکی، مددکاری، تحصیلی و آموزشی برای هزار و ۶۶۵ دانشجوی مراجعه کننده به این مرکز ارائه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: مرکز آموزشی درمانی واسعی به عنوان تنها بیمارستان دارای بخش روانپزشکی در غرب خراسان رضوی، با ۴۶ تخت فعال شامل ۲ بخش مجزای روانپزشکی زنان و مردان، در زمینه بستری بیماران روانپزشکی خدمت رسانی می کند.

دکتر سالاری افزود: در سال گذشته هزار و ۶۶۰ بیمار در این ۲ بخش بستری و از خدمات روانپزشکی بهره مند شده اند که تمامی این خدمات برای تسریع در روند درمان اختلالات، افزایش مهارتها و کاهش احتمال عود بیماری صورت گرفته است.

به گفته وی در بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه سبزوار نیز خدمات روانشناختی و سلامت معنوی به بیماران بستری در بخش‌های مختلف از جمله اطفال و قلب با تشخیص و درخواست پزشک ارائه می شود و در کلینیک ویژه دانشگاه نیز سه هزار و ۳۸۲ بیمار به صورت سرپایی از خدمات روانپزشکی بهره برده اند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن