Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نحوه بازپرداخت وام‌های دریافتی توسط دانشجویان غیر ایرانی را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس آئین نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت دانشجویی دانشگاه موظف است در خصوص دانشجویانی که دارای تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران نمی‌باشند و در سنوات گذشته از وام‌های صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بهره‌مند شده‌اند، قبل از تحویل هرگونه مدرک یا تأییدیه تحصیلی و نیز خروج از کشور آنان نسبت به تعیین تکلیف بازپرداخت تمامی بدهی به صورت یکجا و اخذ تسویه حساب از آنان اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاونت دانشجویی دانشگاه ملزم به اجرای عملیات کنترل و اخذ تأیید نهایی موضوع تسویه حساب این دسته از بهره مندان، از صندوق است.

همچنین آن دسته از دانشجویان و دانش آموختگانی که قصد مهاجرت و ترک تابعیت به کشور دیگری را دارند ملزم هستند قبل از هرگونه اقدام در این خصوص، نسبت به پرداخت کل بدهی خود به صندوق و اخذ تسویه حساب اقدام کنند.

صندوق با همکاری و استفاده از بانک اطلاعاتی وزارت امور خارجه نسبت به تکمیل اطلاعات بدهکاران مذکور و وصول مطالبات خود اقدام خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وام بازپرداخت دانشجویان خارجی صندوق رفاه دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز