Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@03:11:48 GMT

احداث خيابان گلبهار در محله فرحزاد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۱۳۱۴

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 2 گفت: به منظور سهولت در تردد شهروندان و کاهش ترافیک خیابان فرحزاد، خیابان گلبهار به عنوان دومین معبر دسترسی به محله فرحزاد احداث شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: محدوده گردشگری فرحزاد و وجود رستورانها حجم تردد را در این محدوده موجب شده است که علاوه بر مشکلات ترافیکی در محل، بر ترافیک بزرگراه یادگار امام (ره) نیز تاثیرگذار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:برهمین اساس به منظور سهولت دسترسی اهالی محله فرحزاد به خیابان های گلپاد، امامزاده داود و میدان تره بار جدید خیابان گلبهار با توجه به طرح تفصیلی وطرح مطالعاتی ترافیک در حال احداث است.
صالحی  افزود: با تکمیل خیابان گلبهار به عنوان معبر دوم دسترسی به محله فرحزاد از بزرگراه یادگار امام، بار ترافیکی خیابان فرحزادی هم کاهش خواهدیافت.
وی  افزود:  این معبر به طول 120 متر و عرض 13 متر است و در حال حاضر جدول کشی و احداث نهر انجام و عملیات پیاده روسازی معبر در حال اجرا است.
شهردار منطقه 2 روان سازی تردد، کاهش زمان سفرهای شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا و درنهایت ارتقای رفاه عمومی و کیفیت زندگی در محله فرحزاد را از اهداف اجرای این طرح عمرانی برشمرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محله فرحزاد محله فرحزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران

یاسر ابراهیمی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به نقش دوربرگردان در ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های پر تصادف استان در حال احداث می‌باشد.

او افزود: احداث دوربرگردان در محور‌های (محمود آباد- نور، شماره ۳ کمربندی تنکابن، ساری فرح آباد) آکند (هلال کلا آمل-بابل، تیله نو بهشهر-گلوگاه، کلوده آمل-محمود آباد، دریا پشته رامسر، انارور رویان -نوشهر، هشت تیکه گلوگاه، هریس رامسر، قلعه کش آمل –بابل، حمید آباد ساری-فرح آباد) در حال اجراست که بخش زیادی از این پروژه‌ها رو به اتمام است.

ابراهیمی گفت: تبدیل بریدگی‌ها در جاده‌ها به دوربرگردان‌های استاندارد راهکاری مناسب برای کاهش نقاط پرحادثه در جاده‌های استان است.

او افزود: با استفاده از دوربرگردان تصادفات احتمالی حذف می‌شوند، زیرا وسایل نقلیه در یک جهت و با سرعت کم حرکت می‌کنند.

ابراهیمی با اشاره به شرایط بومی و قرارگیری روستا‌ها و مراکز جمعیتی و کشتزار‌ها در حاشیه راه‌ها، گفت: وجود شهر‌ها و روستا‌های متعدد در امتداد جاده‌های بین شهری عاملی است که، بنا به ضرورت، باعث ایجاد سرعت گیرها، تقاطع‌ها و بریدگی‌های متعددی در طول جاده‌های استان می‌شود که استاندارد نبودن این بریدگی‌ها و تقاطع‌های جاده‌ای درصد ایمنی مسیر را کاهش می‌دهد.

معاون فنی و راه‌های روستایی استان افزود: برای هریک از این دوربرگردان‌ها به طور میانگین ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی هزینه می‌شود.

او گفت:فراهم آوردن ایمنی لازم در جاده‌ها نوعی سرمایه گذاری است که برای پیشگیری از وقوع سوانح و حفظ سلامت مردم انجام می‌شود.

ابراهیمی ابراز امیدواری کرد بخشی از این پروژه‌های مهم و ضروری تا اواخر امسال به بهره برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم