Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر قوامی گفت: هشتمین دوره جشنواره استانی و کشوری ابوذر در قالب‌ها و محور‌های ذیل برگزار می‌شود:
قالبها:
۱-گزارش خبری ۲ -گزارش تحقیقی وتحلیلی ۳ - مصاحبه، ۴ - یادداشت و سرمقاله، ۵- تیتر، ۶- اینفوگرافی، ۷- موشن‌گرافی، ۸ -عکس، ۹- کلیپ و گزارش ویدئویی، ۱۰ – مستند ۱۱- پادکست
همچنین محور‌های هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محورهای:

۱-شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» ۲ – جهاد تبیین ۳ – پیوند رسانه و صنعت ۴ - مقابله با آسیب‌های اجتماعی ۵ - دستاورد‌های انقلاب اسلامی ۶ – بسیج و حوزه‌های اقدام ۷- بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ۸ - مکتب شهید سلیمانی ۹- امید و نشاط آفرینی ۱۰ - خانواده، جامعه وفرزندآوری
۱۱-- سبک زندگی ایرانی _اسلامی
برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: از جمله اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توان به تولید محتوای در تراز انقلاب اسلامی، پیگیری حل مشکلات استان در محور‌های یاد شده، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان اهل رسانه و دغدغه مند، کمک در راستای تحقق شعار سال و خروج از شعارزدگی، توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی و خانواده، ورود جدی به فرمان جهاد تبیین با هدف امید آفرینی در جامعه و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، مطالبه اجرای بند‌های بیانیه گام دوم، اشاره کرد.

قوامی در ادامه گفت: اهالی قلم در استان می‌توانند به عنوان صدای مردم و با هدف حل مشکلات بصورت علمی و منطقی و در فضایی کاملا آزاد در قالب این جشنواره و در محور‌های ذکر شده به بیان مطالبات خود از دستگاه‌های اجرایی استان و کشور نیز بپردازند.

او گفت: از برکات این جشنواره می‌توان به شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری، تربیت کادر خبری فنی و استاندارد، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان سازی رسانه‌ای اشاره کرد که این امر نشان از ایجاد یک جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی در استان خواهد بود.

قوامی گفت: نظر به اینکه استان همدان فعالان رسانه‌ای خوب و تراز انقلاب بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد، و در جشنواره گذشته نیز با کسب رتبه‌های کشوری جایگاه اهالی رسانه استان همدان را در سطح ملی حفظ کرده اند، لذا در این دوره از جشنواره نیز امیدواریم با حضور پررنگ و اثربخش خود و با تولید آثار فاخر همچون گذشته درخشش خوبی در مراحل استانی و کشوری نیز داشته باشند.

او گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را در بازه زمانی (آذرماه ۱۴۰۰ تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱) در پایگاه جشنواره به آدرس http://hamedan.basijrasaneh.ir/
بارگذاری نمایند.

شرایط شرکت در جشنواره:
تمامی خبرنگاران شاغل یا آزاد که در رسانه‌های سراسری یا غیر سراسری نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری‌ها و همچنین پایگاه‌های خبری استان فعالیت دارند می‌توانند در این جشنواره شرکت داشته باشند.

همه رسانه‌ها اعم از مکتوب و الکترونیکی باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند و در سامانه جامع رسانه ثبت شده باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج رسانه جشنواره ابوذر انقلاب اسلامی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره پاسخ برتر امسال سومین سال فرخوان خود را که از پاسخ‌های علمی برتر به شبهات تقدیر می‌نماید اعلام کرده است که تمام مراکز واشخاص پاسخگو دراین طرح شناسایی وآثار واشخاص برتر مورد تقدیر واقع شدند؛ امسال نیز آخرین مهلت فراخوان تا پایان اردیبشهت اعلام گردیده است؛ تمام فعالان پاسخگو اعم از نوشتاری و هنری وکتاب وفیلم وانواع کار‌های فرهنگی که در عرصه پاسخ به شبهات فعالیت دارند دراین طرح می‌توانند با ارسال نمونه‌ای از آثار شرکت کنند.

از نویسندگان وفعلان مجازی پاسخگو وهنرمندان وخبرگزاری‌ها وسایت‌های پاسخگو دعوت می‌شود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که زیر نظر مدیر کل حوزه‌های علمیه ودرمرکز مطالعات وپاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه مستقر می‌باشد ارسال کنند.

موضوع جشنواره: تقدیر از فعالان و مراکز پاسخگو به شبهات دینی و حکمرانی اسلامی، همراه با اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان

قالب‌های جشنواره: 

پژوهشی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه.
ادبی: شعر، داستان، داستانک، ناداستان، رمان.
چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی.
تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی.
بین‌الملل. بخش‌ویژه: رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات.

معیار‌های انتخاب اثر:
ـ پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا
ـ استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی
ـ ارائه الگو‌های صحیح پاسخگویی به شبهات

شرایط آثار: 
ـ آثار پژوهشی نگاشته و چاپ شده در سال ۱۴۰۱
ـ عدم ارسال آثار ارسالی در جشنواره‌های قبلی

مهلت ارسال آثار: پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
اختتامیه جشنواره: پاییز ۱۴۰۳
ارسال آثار: https://jpb.pasokh.org

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد