Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله صلی الله و علیه و آله و سلم گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج، بزرگترین قدرت نظامی الهی قرن حاضر را به وجود آورده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله صلی الله و علیه و آله و سلم، همزمان با روز ارتش در جمع خانواده‌های ارتشیان، سپاهیان و بسیجیان حوزه های ۱۶۹ پیامبر اعظم (ص) و ۱۷۰ نجمه خاتون (س) با گرامیداشت یاد شهدای ارتش، سپاه، بسیج و مدافعان حرم، ۲۹ فروردین را تبریک گفت و افزود: ارتش از افتخارات جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از همان ابتدای پیروزی انقلاب ، ارتش امتحان خود را به خوبی پس داد و دلدادگی خود را به امام نشان داد و پس از آن نیز در دوران دفاع مقدس در سپاه و بسیج درخشید عنوان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج، بزرگترین قدرت نظامی الهی قرن حاضر را به وجود آورده‌اند.

سردار حسن زاده با بیان اینکه امروز استقامت و ایستادگی جبهه مقاومت، مدیون این هماهنگی و هم افزایی بی نظیر قدرت آفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است ادامه داد:  امروز امنیت کشور و ایستادگی تمام محور مقاومت مدیون رشادت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

 

تاکید امیر گلفان بر عملیاتی کردن شعار سال در بین نیروهای مسلح

در این مراسم همچنین امیر سرتیپ ابراهیم گلفام، جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحقق شعار سال و لزوم توجه به تولید و اشتغال گفت: از جمله کارهای خوب بسیج در منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، راه اندازی سومین کارگاه خیاطی برای تولید البسه مورد نیاز نیروی زمینی ارتش هست که در سال توجه به تولید و اشتغال، تعدادی از نیروهای جویای کار را آموزش داده است که محصولات تولیدی این کارگاه ها در نیروی زمینی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین نمایشگاه جانبی این مراسم که نشانگر فعالیتهای چند بعدی بسیج و حضور آن در تمامی عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و دفاعی است، جای مباهات و قدردانی دارد.

 

امیر فلاحی: نتیجه همدلی ارتش، سپاه و بسیج، امنیتی است که امروزه در کشور وجود دارد

امیر سرتیپ عباس فلاح، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم با گرامی داشت مقام ارتشیان عنوان کرد: امروز ارتش و سپاه به لطف خدا ید واحده هستند و نتیجه این فعالیت ها، داشتن امن ترین کشور منطقه در ناامن ترین  منطقه دنیا است که در پرتو این امنیت، مردم بزرگ ایران در حال تلاش برای پیشرفت کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه همدلی ارتش، سپاه و بسیج، امنیتی است که امروزه در کشور وجود دارد.

 

امیر میرغفاری: ارتش و سپاه ید واحده و از یک پیکر هستند

همچنین در این مراسم امیر سیدکاظم میرغفاری فرمانده بسیج حوزه ۱۶۹ پیامبر اعظم (ص) منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ارتش در تبلیغات شهدای سپهبد خود، تصویر آنها را کنار تصویر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار می‌دهد، چرا که شهید سپهبد قرنی در پیروزی انقلاب، شهید سپهبد صیاد شیرازی در تثبیت انقلاب و شهید سپهبد سلیمانی در صدور انقلاب نقش داشته اند عنوان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هم قسم شده‌اند تا با یک جنگ ترکیبی، مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی را در مقابل زور گویی های نظام سلطه با چالش مواجه نمایند و در این راه، به‌ انواع و اقسام تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها متوسل شده و می شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از شگردهای مورد توجه دشمن، ایجاد شائبه ی اختلاف، میان ارتش و سپاه است تا بتواند این القاء نادرست را به انگاره ذهنی تبدیل و اثر آن را در رفتار نظامیان ما مشاهده نماید تصریح کرد: بر همگان به صورت قطعی و فوری، واجب است تا مبتنی بر حکم جهاد تبیین حضرت آقا که این جهاد را فریضه ای قطعی، فوری و عینی دانسته اند، در مقابل دشمن، مغز و معنی نظام اسلامی را تبیین و روشنگری کنند.

امیر میرغفار با بیان اینکه حوزه های مقاومت بسیج ۱۶۹ و ۱۷۰ کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مبتنی بر همین حکم، این فریضه را دائماً ادا می نمایند و در کنار سایر موارد به عنوان کار ویژه این مهم که ارتش و سپاه ید واحده و از یک پیکر هستند را در مقابل راهبرد دشمن به طور مستمر تبیین می‌نمایند خاطرنشان کرد: رجاء واقف داریم که با وجود خلوص، وحدت و همدلی میان آحاد مختلف جامعه اسلامی، خاصه نیروهای مسلح، مکر و حیله دشمنان در حوزه جنگ نرم و شناختی همچون سایر عرصه هایی که تا امروز ناکام بوده اند، با شکست مواجه خواهد شد.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش نیروهای مسلح ارتش و سپاه سپاه و بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش امیر سرتیپ غلامعلیان با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: پرورش و آموزش دو مولفه انسان ساز هستند که در تمام تعالیم اسلامی به آن اشاره شده است و خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز وزارت آموزش و پرورش، این کار مهم و اساسی را به عهده دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان با بیان اینکه بسیار مهم است که ما قبل از اینکه وارد حوزه آموزش شویم، به پرورش توجه ویژه داشته باشیم، افزود: امروز روز بزرگداشت مقام معلم و تکریم از معلمانی است که ارزشمند‌ترین ساعات خود را برای موضوع آموزش و پرورش جوانان این مرزو بوم صرف می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اضافه کرد: اعتقاد داریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نهادی است که به شدت به آموزش وابسته است و همان طور که ما در حوزه پرورش جوانان برای دفاع از آب و خاک کشور پیشرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع آموزش به عنوان یک اصل مهم در ارتقای فعالیت‌های ارتش نیز همیشه مدنظر است، گفت: حرکت ما در کنار آموزش وپرورش است؛ ولی با این تفاوت که که آموزش‌های ما  برای مسائل امنیتی است و آموزش پرورش آموزش دروس را در دستور کار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را به نمایش گذاشت
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است