Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: حوزه سلامت یکی از امور بسیار مهم در جامعه هست که دستگاه قضایی استان مستمرا و با جدیت آن را رصد می‌کند و از هر اقدامی که به سود سلامت مردم هست حمایت می‌کند و با هر چیزی که سلامت مردم را به مخاطره اندازد برخورد می‌کند. خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان شامگاه روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه از مرکز همو دیالیز خیرین ارومیه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس دادگستری استان آذربایجان غربی در این بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز دیدن کرد و ضمن بررسی روند اجرایی پروژه، در جریان کم و کیف اقدامات انجام شده قرار گرفته و به حمایت دستگاه قضایی از اقدامات نوع دوستانه خیرین نیک سیرت تصریح کرد.
عتباتی ادامه داد: حوزه سلامت یکی از امور بسیار مهم در جامعه هست که دستگاه قضایی استان مستمرا و با جدیت آن را رصد می‌کند و از هر اقدامی که به سود سلامت مردم هست حمایت می‌کند و با هر چیزی که سلامت مردم را به مخاطره اندازد برخورد می‌کند.
عتباتی کار نیکو و ارزشمند خیرین در راه اندازی بخش همودیالیز را یک کار ماندگار در استان دانست و حمایت دستگاه قضایی از این نوع فعالیت‌های خدامحور و انسان دوستانه مورد تاکید قرار داد.
گفتنی است؛ مرکز همو دیالیز خیرین ارومیه در سه طبقه و در زیربنای ۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع با مشارکت مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی و دانشگاه علوم پزشکی استان در حال ساخت و تجهیز می‌باشد که در صورت تکمیل این مرکز که ۱۵۰ تخت دیالیز خواهد داشت در سه شیفت روزانه به ۶۰۰ نفر بیمار دیالیزی خدمات درمانی ارائه خواهد داد.   انتهای پیام/ برچسب ها: آذربایجان غربی دادگستری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آذربایجان غربی دادگستری آذربایجان غربی دستگاه قضایی سلامت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم