Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@00:11:03 GMT

احیای گذر صنایع‌دستی شهرکرد در دستور کار است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۵۶۴۰

احیای گذر صنایع‌دستی شهرکرد در دستور کار است

معاون معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد گفت: حفظ و احیای بدنه اصلی کوی نمدمالان و گذر صنایع‌دستی شهرکرد در دستور کار است.

مرجان دادایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در بازنگری طرح جامع مرکز چهارمحال و بختیاری از نظر کارشناسی، از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به منظور تحقق اهداف مورد نظر در نام‌گذاری شهرکرد به‌عنوان شهر ملی نمد و تلاش برای ارتقای آن به شهر جهانی نمد بهره‌گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حفظ و احیای بدنه اصلی کوی نمدمالان و گذر صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرکرد، از میدان فردوسی تا میدان ابوعلی‌سینا در دستور کار است و اولویت‌های سیما و منظر شهرداری شهرکرد مرکز استان در این طرح مدنظر قرار می‌گیرد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد با اشاره به لزوم حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهار محال و بختیاری به‌ویژه شهرکرد، خاطرنشان کرد: شهرداری در این راستا توسعه بازارچه صنایع‌دستی میدان قدس و ادامه بازارچه تا بلوار آیت‌الله کاشانی را اجرایی می‌کند.

کد خبر 568939

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری شهرهاي ايران گذر صنایع دستی نمد مالی سنتی شهرداري شهركرد مدیریت شهری برنامه ریزی شهری گردشگری شهری گردشگری جاذبه های گردشگری طراحی شهری كوي نمدمالان شهركرد سیما و منظر شهری شهرکرد شهر ملی نمد هویت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کرد.   جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد