Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن جوان که باردار بود و با کمک همسرش در غرب تهران موبایل‌قاپی می‌کرد، بازداشت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ یکشنبه 28 فرودین ماه، تیم عملیات کلانتری 137 کوی نصر در خیابان پاتریس لومومبا در حال گشت‌زنی بودند که به یک موتورسیکلت با دو سرنشین مشکوک شده و با استعلام از سامانه پلیس متوجه سرقتی بودن موتورسیکلت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن و مردی که سوار موتورسیکلت بودند پس از مشاهده تیم پلیس پابه فرار گذاشتند که مأموران کلانتری در یک تعقیب و گریز طولانی با شلیک چند تیر هوایی متهمان را زمین‌گیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

بررسی‌های اولیه نشان داد، متهمان ساکن غرب استان تهران هستند و با موتورسیکلت سرقتی در غرب تهران موبایل‌قاپی می‌کنند همچنین تحقیقات بیشتر نشان داد زن جوان باردار است.

متهمان در بازجویی‌های پلیسی به جرم موبایل‌قاپی اعتراف کردند و به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

زورگیری از مردم به بهانه ایجاد مزاحمت برای نوامیس

فرودین ماه جاری، یک فقره ضرب و جرح و زورگیری در یکی از پارک‌های خیابان پیروزی توسط مرد جوان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری 121 سلیمانیه راهی محل وقوع جرم شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ بررسی‌های اولیه نشان داد متهم به بهانه درگیری به دلیل ایجاد مزاحمت برای نوامیس با مالباخته درگیر شده و با ایجاد ضرب و جرح اقدام به زورگیری کرده است. 

تیم عملیات کلانتری 121 سلیمانیه با رصدهای اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند که وی در گذشته به جرم زورگیری دستگیر و سه ماه پیش از زندان آزاد شده است.

تحقیقات درباره پرونده ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری؛ متهم را در یکی از پارک‌ها ردیابی کردند و بلافاصله راهی محل موردنظر شدند.

مأموران پلیس پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت در یک عمیلات غافلگیرانه زورگیر را دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری 121 سلیمانیه منتقل کردند؛ متهم در بازجویی‌های فنی به جرم خود مبنی بر زورگیری با ایجاد ضرب و جرح اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، متهم پس از اعترافاتش برای سیرمراحل قانونی به دادسرای ناحیه 34 منتقل شد و پرونده برای کشف بیشتر جرائم احتمالی با دستور بازپرس پرونده در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در شهریار 

در پرونده بعدی، با وقوع سرقت‌های محتویات داخل خودرو در محله پیروزی، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات مأموران کلانتری 121 سلیمانیه قرار گرفت.

مأموران پلیس در گام نخست تحقیقات متوجه شدند صحنه‌های وقوع جرم به دوربین‌های مداربسته مجهز است که با بازبینی فیلم‌ها، هویت و مخفیگاه سارق را در شهریار شناسایی کردند.

مأموران کلانتری در تحقیقات تکمیلی متوجه شدند سارق حرفه‌ای ساکن یکی از شهرهای غرب استان تهران است و با هماهنگی بازپرس دادسرای ناحیه 15 راهی محل مورد نظر شدند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌های فنی به جرم سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و برای سیرمراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارقی که عاشق سرقت "کاتالیزور خودرو‌های شاسی‌بلند" بود!توهم "مرد شیشه‌ای" قتل فجیع پیرمرد بی‌گناه را رقم زد!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشفیات پلیس عملیات پلیس پلیس پیشگیری کلانتری پلیس 110 پلیس کشفیات پلیس عملیات پلیس پلیس پیشگیری کلانتری پلیس 110 پلیس کلانتری 121 سلیمانیه مأموران کلانتری موبایل قاپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با سلاح سرد اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنها حمله ور شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه داد، گفت: ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور