Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال پس از ارسال گزارش تخلفات عزیزی خادم به از وی به دادسرا هم شکایت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، صفی‌الله فغانپور در گفت و گویی درباره ارجاع پرونده تخلفات شهاب عزیزی خادم به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: درمورد تخلفات صورت گرفته و مسائلی که سبب عزل  موقت عزیزی خادم در جلسه هیات رئیسه شده اسناد و مدارک مربوط به این موضوع جمع آوری شده و توسط دبیرکل فدراسیون به کمیته اخلاق ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دوره تصدی حدود یک ساله عزیزی خادم تخلفات اساسنامه‌ای، مالی و سایر تخلفات اعم از فعل یا ترک فعل صورت گرفته جمع بندی و به کمیته اخلاق اعلام شد. برای هر قسمت مالی کارشناس مالی، حسابرسی و هیات کارشناسی دادگستری موارد را جمع‌بندی کردند و پس از آن موارد را به کمیته اخلاق اعلام کردیم.

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: پرداخت‌های غیرقانونی به برخی مشاوران و نزدیکان بخش دیگری از تخلفاتی است که در این گزارش به کمیته اخلاق ارسال شده و همه افرادی که پول‌های اضافی از فدراسیون دریافت کرده‌اند باید برای استرداد این مبالغ در مراجع قانونی و کمیته اخلاق، اقدامات قانونی را انجام بدهیم. البته به دلیل تحصیل مال نامشروع در شُرف ثبت شکایت از عزیزی خادم در دادسرای فرهنگ و رسانه نیز هستیم.

فغانپور درمورد اینکه آیا گزارش تخلفات مالی عزیزی‌خادم به سازمان بازرسی و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای هم ارسال شده است، توضیح داد: مجلس درمورد بررسی موضوع است و گزارش‌هایی که درخواست کرده را ارائه کردیم.

وی درمورد اینکه احتمال دارد اگر کمیته اخلاق عزیزی خادم را قبل از مجمع ۱۰ خرداد محروم کند، این مجمع برگزار نشود، گفت: دستور کار مجمع فقط عزل عزیزی‌خادم نیست و در هر حالتی این مجمع برگزار می‌شود.

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال در ادامه تصریح کرد: عزیزی خادم در دوران فعالیت خود در فدراسیون فوتبال برای پاداش جام جهانی، حقوق ماهیانه، کارانه، اضافه کار و سایر مزایا ۶/۶۷۰/۴۹۳/۹۳۶ ریال دریافتی داشته اما مبلغ ۱/۲۸۹/۲۲۲/۳۷۱ ریال هم که مربوط به فدراسیون بوده به حساب شخصی اش واریز شده است. البته هرچه خزانه دار و هیات رئیسه درخواست کرده اند این مبلغ را به حساب فدراسیون  بازگرداند تاکنون این کار را انجام نداده و این تخلف هم به کمیته اخلاق گزارش شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سازمان بازرسی دادسرای فرهنگ و رسانه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند