Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@22:28:01 GMT

در خانه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۷۰۰۰

در خانه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ دین‌باوری، تشویق و توجه جوانان و نوجوانان به قرآن‌خوانی و ایجاد انس و الفت با این کتاب آسمانی است. همین موضوع بهانه‌ای برای شکل‌گیری پویش «‌قرآن بخوانید و جایزه بگیرید» در فرهنگسرای عطار نیشابوری شد.

معاون آفرینش و اجرای مدیریت و فرهنگی و هنری منطقه ۱۰ با اشاره به این موضوع می‌گوید: «‌قرآن کتاب آسمانی ما یکی بهترین و کامل‌ترین کتاب‌های دینی است که در دل آن درس‌های بسیاری برای پرورش نسل جدید و آشنایی با مسیر صحیح زندگی نهفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالعه و تحقیق و تدبر در این آیات ارزشمند الهی از همان دوران کودکی باید به‌عنوان یک فرهنگ غنی‌ ترویج شود و اجرای این پویش هم در میان کودکان با توجه به همین رویکرد است.»

بهرامی‌پور در باره جزئیات شرکت در این طرح توضیح می‌دهد: «‌برای فراهم کردن فرصت حضور میان همه کودکان پویش «قران بخوانید و جایزه بگیرید» در میان گروه سنی ۶تا ۹ سال در قالب تلاوت، روخوانی، روانخوانی، حفظ‌خوانی کودکان و خردسالان تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.»

این معاونت از علاقه‌مندان به شرکت در این پویش دعوت کرد تا فایل‌های صوتی خود را به شماره ۰۹۰۲۵۴۹۹۶۸ ارسال کنند تا در پایان از هدیه ارزشمند آن به صورت بن خرید کتاب از باغ کتاب بهره‌مند شوند.

کد خبر 670875 برچسب‌ها مسابقه منطقه ۱۰ فرهنگسرا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مسابقه منطقه ۱۰ فرهنگسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: آیین گل‌غلتان در خانه تاریخی آل‌یاسین، واقع در خیابان امام خمینی (ره) از ساعت ۱۹:۳۰ تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه «روز گل محمدی و گلاب» با حضور کودکان و مادران  برگزار می‌شود.

 سیدهادی مسعودی علوی  افزود: در این سنت بهاری، نوزاد را پس از غسل دادن میان گل‌های محمدی پرپر شده‌ای در پارچه سفیدی می‌غلتانند، بر اساس این باور کهن، این اقدام موجب شادابی پوست کودک شده و او را در برابر حساسیت‌های فصلی ایمن می‌کند.


مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل کاشان با بیان اینکه آیین ملی گل‌غلتان ویژه کودکان زیر دو سال (متولدین سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲) برگزار می‌شود، گفت: پیشینه رواج این آیین در فرهنگ و سنت کاشانی به ثبت رسیده و در منطقه کاشان دارای هویت و اصالت است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه