Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@23:26:09 GMT

انتشار مشخصات کلیدی گوشی اوپو K10 Pro 5G

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۷۵۶۴

انتشار مشخصات کلیدی گوشی اوپو K10 Pro 5G

فرارو- وبسایت بنچمارک Geekbench مشخصات کلیدی گوشی OPPO K10 Pro 5G را ارائه کرده است. این گوشی دارای تراشه Dimensity 8000 و ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود.


به گزارش فرارو، شرکت اوپو به تازگی اعلام کرده که گوشی‌های سری K10 آینده آن‌ها در ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) در بازار چین عرضه خواهند شد. سری K10 از دو مدل OPPO K10 5G و K10 Pro 5G تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از عرضه، گوشی OPPO K10 5G در بنچمارک Geekbench مشاهده شده و وبسایت این بنچمارک برخی از ویژگی‌های کلیدی این دستگاه جدید را نشان می‌دهد.


وبسایت خبری MySmartPrice بر اساس پایگاه داده بنچمارک Geekbench گزارش داده که گوشی OPPO K10 5G با شماره مدل PGJM10 دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای است که در دو دسته چهار هسته‌ای مرتب شده اند. چهار هسته با کارایی بالا در فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتز هستند، در حالی که چهار هسته دیگر حداکثر سرعت کلاک ۲.۰۰ گیگاهرتز دارند. علاوه بر این، فهرست مشخصات این گوشی نشان می‌دهد که دارای پردازنده گرافیکی Mali G610MC6 نیز می‌باشد.


با توجه به این اطلاعات، واضح است که این دستگاه از تراشه Dimensity 8000 استفاده کرده است. به غیر از این، لیست مشخصات منتشر شده در بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد که گوشی OPPO K10 5G دارای ۱۲ گیگابایت رم داخلی است. این گوشی روی اندروید ۱۲ که از پیش نصب شده است، اجرا می‌شود. امتیازات کسب شده توسط این دستگاه نیز منتشر شده است. این گوشی آینده در تست تک هسته‌ای ۹۲۰ امتیاز و در تست چند هسته‌ای ۳۷۲۵ امتیاز را به دست آورده است.


گزارش‌های قبلی درباره این دستگاه نشان داده بود که گوشی OPPO K10 5G در چین با پردازنده Dimensity 8000 Max عرضه می‌شود. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده مایع VC الماسی برای دفع گرما خواهد بود. همچنین این گوشی با یک موتور خطی محور X عرضه خواهد شد.


به غیر از آن، لیست‌های گواهی‌نامه‌های قبلی و افشای اطلاعات پیشین نشان داده‌اند که این دستگاه با یک صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی +FHD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود. در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گفته می‌شود که این دستگاه دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه در پنل پشتی است. این سیستم شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. منبع تغذیه دستگاه نیز یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد بود. وزن این دستگاه ۲۰۵ گرم و ابعاد آن ۱۶۴.۳ در ۷۵.۸ در ۸.۷ میلی متر است. در پایان درباره طراحی این دستگاه باید اضافه کنیم که در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: بنچمارک Geekbench گوشی OPPO K10 5G هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس