Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی مقصودی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن و اقدام ملی مسکن با هم ادغام شده اند، اظهار کرد: تعهد چهارمحال و بختیاری در طرح نهضت ملی مسکن ۴۰ هزار واحد مسکونی است.

وی با اشاره به اینکه این واحدها در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری ساخته می‌شود، عنوان کرد: در حال حاضر ۹۰ درصد از زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح در استان تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیش از ۸۰ هزار نفر در طرح‌های نهضت ملی مسکن و اقدام ملی مسکن در استان ثبت نام کرده اند.

مقصودی افزود: ۴۲ هزار و ۱۶۲ نفر از ثبت نام شدگان در این طرح‌ها شرایط لازم را دارا بوده اند.

وی با بیان اینکه شش هزار و ۵۸۵ نفر از افراد داری شرایط تا کنون ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه را پرداخت کرده اند، گفت: این در حالی است که ۱۶ هزار و ۶۰۱ نفر از متقاضیان مورد تائید نهایی قرار گرفته اند.

کد خبر 5470906

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح نهضت ملی مسکن راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد روز ارتش هفته هنر انقلاب اسلامی ایلام امام حسن مجتبی ع 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران چهارمحال و بختیاری ملی مسکن نهضت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است

ناصر چیتگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سایت ۲۴۰ هکتاری گناباد بزرگترین سایت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی است اظهار کرد: پنج هزار واحد مسکونی در این سایت احداث می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد از واگذاری حدود یک هزار و ۱۰۰ قطعه زمین از این سایت به متقاضیان دارای شرایط بر اساس قرعه‌کشی خبر داد و افزود: در این زمین‌ها که هر قطعه به دو نفر واگذار شده است در مجموع دو هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن گناباد در ۱۲ سایت در حال اجرا است گفت: ۹۷۰ واحد نهضت ملی مسکن گناباد در مرحله پی ریزی (فوندانسیون)، ۵۲۰ واحد اسکلت بندی و سقف و همچنین ۲۰۰ واحد نازک کاری و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

گفتنی است؛ عملیات اجرایی سایت ۲۴۰ هکتاری نهضت ملی مسکن گناباد ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

کد خبر 6089779

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند