Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@23:07:21 GMT

دو امتیاز ویژه‌ی طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم دانشگاهیان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۸۴۸۷

دو امتیاز ویژه‌ی طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم دانشگاهیان

طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم دانشگاهیان برای حفظ قرآن خانواده دانشگاهیان اعم از دانشجو، اساتید، کارمندان و خانواده ایشان است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم دانشگاهیان به همت "شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاهیان کشور" وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح، برای حفظ قرآن خانواده دانشگاهیان اعم از دانشجو، اساتید، کارمندان و خانواده ایشان است. علاقه‌مندان با ارسال عدد 1 به سامانه 3000886 و دریافت لینک مربوطه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

هر دانشگاه کلاس‌های مجزایی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌کند و بسته به شرایط، ممکن است کلاس‌ها به صورت حضوری یا مجازی و یا ترکیبی برگزار شود. پس از برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ، آزمونی جهت تعیین سطح برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش، افرادی که موفق به حفظ 10، 20 یا 30 جزء قرآن شوند، می‌توانند با شرکت در آزمون‌های تعریف‌شده از سوی سازمان اوقاف و سازمان دارالقرآن از امتیازات در نظر گرفته شده برای این افراد استفاده کنند. برخی از این امتیازات از قرار ذیل است:

1. استفاده از تحصیل رایگان در دانشگاه‌ها دولتی و غیر دولتی
2. اخذ مدرک کارشناسی یا ارشد در رشته‌های علوم قرآنی بدون تحصیل در دانشگاه.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای WWW.NAHAD.IR مراجعه فرمایید. زمان ثبت‌نام از ابتدای ماه مبارک همچنان ادامه دارد.

طراحی "جلسه خانگی قرآنی" به سبک سنتی در نمایشگاه قرآن

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان قرآن کریم ماه مبارک رمضان قرآن کریم حفظ قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»