Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنای غیرقانونی در محله تهرانپارس پس از چند مرحله اخطار با دستور قضایی تخریب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ فاطمه تنهایی شهردار 8 از برخورد قاطع و در نهایت تخریب یک بنای غیرقانونی در این منطقه خبر داد و گفت: در اجرای قانون، احقاق حق مردم و منافع شهروندان مساعدت و چشم‌پوشی نداریم و در صورتی که متخلفین به اخطارهای کتبی مبنی بر رفع تخلف اقدام نکنند؛ مطابق قانون با متخلفین برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنهایی با بیان اینکه ملک مذکور در محله تهرانپارس واقع شده است، افزود: مالک اقدام به ساخت سازه فلزی در پشت بام کرده که در مرحله نخست نمایندگان شهرسازی و شهربان به محل مراجعه و از ادامه عملیات ساختمانی جلوگیری می‌کنند. در این مرحله مالک متعهد می‌شود نسبت به رفع کامل خلافی اقدام کند.

وی ادامه داد: اما متاسفانه مالک دو روز بعد بدون توجه به اخطار و تعهد خود مجدد اقدام به ساخت‌وساز کرد که با حضور  مجدد نمایندگان شهرسازی و دیوارهای ضلع غرب با حضور مالک تخریب شد. این بار نیز مالک با تنظیم صورتجلسه‌‌ای با حضور ماموران انتظامی متعهد به رفع خلاف شد.

شهردار منطقه 8 تخریب بنا با دستور قضایی را آخرین راهکار باقی مانده برای جلوگیری از این تخلف برشمرد و خاطرنشان کرد: در نهایت ضمن اخذ حکم تخریب از دادسرای ناحیه 37 تهران سازه احداثی در پشت بام تخریب و جمع‌آوری شد. این مراحل با حضور نماینده کلانتری 147 گلبرگ، نمایندگان شهرداری منطقه 8 صورت پذیرفت و رفع تخلف صورت گرفت.

به گفته تنهایی بازدیدهای میدانی عوامل اجرایی شهرداری و پیغام‌های مردمی در سامانه 137 و 1888 منابع اطلاع از این گونه تخلف‌ها هستند.

موافقت اعضای شورای شهر تهران با تشکیل سازمان فناوری‌های نوین در شهرداری تهرانواکنش عضو شورای شهر تهران به قطع درختان در منطقه یک

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان

با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت‌ و مسئولان استانی و محلی، فعالیت شهرداران دهه هشتادی در رفسنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، آئین رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان، هم‌زمان با نهمین روز از اردیبهشت ۱۴۰۳ و روز ملی شوراها با حضور نوجوانان دهه هشتادی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

در این مراسم که سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، مجید کهنوجی شهردار رفسنجان، سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از اعضای شورا حضور داشتند، نمایندگان شهرداران محله برنامه‌های خود را ارائه دادند.

به گزارش ایمنا، پویش «شهردار شو» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و به منظور فراهم نمودن فرصتی برای مدیریت دهه هشتادی‌ها در فضایی کاملاً رقابتی برگزار شده است و در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ شهردار محله دختر و پسر در ۵۰ محله رفسنجان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 748856

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • چگونه خنجر شمر به قصر محمدیه رسید؟
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک