Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@10:49:02 GMT

۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۰۳۲۶

به گزارش بورس تابناک، امروز اخبار بسیاری در حوزه بورس منتشر شد، اما به نظر می‌رسد ده خبر بیشتر از سایر اخبار بورس فردا را تحت تاثیر قرار دهند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید و ببینید.

۱- حذف یکباره ارز ۴۲۰۰ منتفی شد.
۲- نفت خاورمیانه گران‌تر شد.
۳- بهادری جهرمی: دولت مجوزی برای افزایش قیمت کارخانه خودرو صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۴- افشای عمومی گزارش صورت‌های مالی بسیاری از شرکت‌های دولتی که تا کنون منتشر نمیشد، روی کدال انتشار یافته است.
۵- بخشنامه عوارض صادراتی در مجلس پیگیری می‌شود.
۶- یک میلیارد دلار ارز برای تامین مواد اولیه دارویی اختصاص داده می‌شود.
۷-افزایش ۴۰ درصدی نقدینگی در پایان بهمن ۱۴۰۰
۸- دبیر کل کانون شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت کشور با بیان اینکه ۱۸ میلیون نفر جامانده دریافت سهام عدالت شناسایی شده اند، گفت: این جاماندگان می‌توانند خرداد امسال ثبت نام کنند.
۹- آریا در پایان مجمع سالانه شرکت آریاساسول به ازای هر سهم ۹۴۰ تومان سود تقسیم شد.
۱۰جهش عجیب قیمت گازوییل: قیمت هر لیتر گازوییل در خلیج فارس به حدود یک دلار رسیده است. جهش قیمت گازوییل در بازار جهانی می‌تواند هزینه حمل و نقل را به شکل فزاینده‌ای افزایش دهد.

منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله دعای روز هفدهم رمضان نفت صورت های مالی عوارض نقدینگی سهام عدالت سود سهام عدالت ماه رمضان میانکاله دعای روز هفدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت صنعتی‌معدنی‌گل‌گهر و شرکت سنگ‌آهن‌گهرزمین به عنوان کمپانی‌های فعال در حوزه اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از معادن کانه‌های فلزی از جمله سنگ‌آهن، کنسانتره، گندله، فولاد و... شناخته می‌شوند؛ در همین راستا و به موجب معاملات و مبادلات فی‌مابین در رابطه با موضوع فعالیت اصلی شرکت‌ها، کگهر در تلاش بود تا مطالبات خود از کگل را وصول نماید. امّا نتیجه تلاش‌ها چه شد؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwu

دیگر خبرها

  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری