Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ از بازداشت ۲ مدیر کانال تلگرامی در این حوزه قضایی خبر داد که با تهدید مدیران شهری اقدام به اخذ وجه می‌کردند. خبرگزاری میزان - محمد امین عبدی از بازداشت ۲ مدیر کانال تلگرامی در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و بیان کرد: ۲ نفر از گردانندگان صفحات مجازی که نزدیک به ۴۰ هزار نفر دنبال کننده داشتند، با دستور قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان البرز شناسایی و بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ افزود: این ۲ فرد با مراجعه به مسئولان و مدیران شهری و شهرستانی با تهدید به تخریب در فضای مجازی مطالبه وجه می‌کردند که با دستور قضایی، شب گذشته به همراه وجوه اخذ شده بازداشت شدند.
وی با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی از فعالیت رسانه‌ها در فضای سالم و در چارچوب قانون تصریح کرد: این افراد متاسفانه با سوءاستفاده از فضای مجازی به دنبال کسب منافع مادی نامشروع بودند و پس از بازداشت به اتهام نشر اکاذیب و تحصیل مال از طریق نامشروع تفهیم اتهام شدند.   انتهای پیام/ برچسب ها: ساوجبلاغ کانال تلگرامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ساوجبلاغ کانال تلگرامی کانال تلگرامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف