Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:45:06 GMT

تمایل حریف تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با عربستان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۲۸۷۰

تمایل حریف تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با عربستان

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام روزنامه «الاقتصادیه» عربستان تیم های ملی فوتبال آمریکا، پرو و اکوادور اظهار تمایل کرده اند تا در مرحله نهایی آماده سازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم عربستان دیدار دوستانه برگزار کنند. آمریکا یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی جام جهانی است.

طبق اعلام این روزنامه، عربستان در ماه های ژوئن و سپتامبر در جریان اردوی تدارکاتی خود در اروپا چهار بازی دوستانه انجام خواهد داد اما هنوز تصمیم قطعی برای بازی های دوستانه در اردوی نهایی قبل از جام جهانی که به مدت یک ماه در ابوظبی برگزار می شود، نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی اروپایی عربستان در یکی از سه کشور انگلیس، اتریش و سوئیس برگزار می شود و شامل چهار بازی دوستانه خواهد بود

عربستان در گروه C جام جهانی با تیم های آرژانتین، مکزیک و لهستان همگروه است.

کد خبر 5471382 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال آمریکا تیم ملی فوتبال عربستان تیم ملی فوتبال آمریکا تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2022 قطر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا فوتسال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال پورتو لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تکواندو جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی