Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:12:32 GMT

پالایشگاه شیراز باید سهم عوارض آلایندگی را پرداخت کند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۳۰۰۴

پالایشگاه شیراز باید سهم عوارض آلایندگی را پرداخت کند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ایمانیه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فارس، تاکید کرد: به شرط اینکه سهم استان از عوارض آلایندگی صنایع کم نشود، می‌توانیم برای تحقق درخواست‌های آنان کمک کنیم.

وی تصریح کرد: پالایشگاه باید مجوزی از وزارت دفاع بگیرد که از بودجه مسئولیت اجتماعی یا هر راه دیگری به زرقان کمک شود تا در دیگر موارد همراهی لازم با این مجموعه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس با تاکید بر تأمین سلامت مردم، افزود: تفاهم نامه‌ای ۴ جانبه میان شهردار زرقان، محیط زیست، مالیات و پالایشگاه منعقد شود تا هم سهم زرقان و محیط زیست رعایت و هم پروژه‌های پالایشگاه انجام شود.

ایمانیه نظارت بر اجرای این پروژه را بر عهده معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گذاشت.

او درباره مشکلات آب یکی از شرکت‌های کشاورزی در زمینه تولید مرغ، گفت: بنا بوده که واحدهای تولیدی خودشان عهده‌دار هزینه انتقال آب شوند؛ یعنی تولیدکننده هزینه دهد و آبفا اجرا کند.

استاندار فارس خطاب به مسئولان حاضر در جلسه گفت: بررسی کنید که چند واحد در آن منطقه نیاز به آب دارند و تا اجرای این طرح آبفای روستایی به جای ۲ روز ۵ روز در هفته به این واحدها آب دهند تا مشکل آب حل شود.

ایمانیه درباره مشکل تعیین زمین یکی از بنگاه‌های اقتصادی حاضر در جلسه افزود: اگر بیشتر از ۵ درصد پیشرفت داشته باشد و مشروط به اینکه برنامه منظم یک ساله دهند مهلت می‌دهیم اما اگر زیر ۵ درصد پیشرفت دارد ابطال مجوز شود.

استاندار فارس درباره تقاضای بنگاه‌های اقتصادی درباره استمهال بدهی، گفت: ۲۰ درصد که در اختیار استان است، بانک انجام دهد و مابقی هم با نظر مثبت نگاه شود.

ایمانیه تاکید کرد: انتظار این است که دستور کارها شسته و رفته باشد؛ نظرات اتاق بازرگانی، مالیات، جهاد کشاورزی، شورای هماهنگی بانک‌ها کارشناسان خبره و صاحب نظران را در نظر بگیرند تا موارد بررسی و نتایج در جلسه ستاد مطرح شود.

کد خبر 5471413

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس محمد هادی ایمانیه عوارض آلایندگی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد روز ارتش ایلام گرگان امام حسن مجتبی ع هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رییس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: این اقدام به منظور رفاه حال مالکان ابنیه تاریخی بر اساس مصوبه جامع احیای بنا‌های تاریخی صورت گرفته است چرا که بازگشت سرمایه در کاربری‌های با زیرساخت گردشگری طولانی‌تر از کاربری‌های تجاری یا مسکونی در بنا‌های تاریخی است.

سیدعلیرضا علوی افزود:ابنیه تاریخی که در مناطق بازار، یک، ۱۱ و ۲۰ بنا شده‌اند ارزشمند هستند و در اولویت احیا قرار دارند.

این عضو شورای شهر یادآور شد: بر اساس طرح جامع احیای بنا‌های تاریخی، مرمت و نوسازی خانه‌های قدیمی تاریخی که به ثبت میراث فرهنگی رسیده باشند نیاز به پرداخت عوارض ندارند و مالکان آنها لازم نیست بهای کسر پارکینگ بپردازند.

علوی تاکید کرد: علاوه بر این، مالکان بنا‌های تاریخی اجازه دارند در ملک خود بدون اخذ عوارض و کسر پارکینگ تا ۲۰ درصد بنای پشتیبان بسازند.

دیگر خبرها

  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت