Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور گفت: استفاده از گواهینامه‌های فاقد سابقه و جعلی ضمن پیگیری قانونی و ارجاع مجرمین به مراجع ذی صلاح قانونی به هنگام وقوع حوادث رانندگی باعث تشدید مجازات می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد کرمی اسد اظهار داشت: در فضای مجازی تبلیغات متعددی در خصوص اخذ هزینه و صدور گواهینامه بدون طی فرآیند‌های قانونی مشاهده می‌شود که جاعلان بر اساس اطلاعات شناسنامه‌ای افراد مبادرت به صدور گواهینامه جعلی می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: با توجه به فرآیند سیستمی و هوشمند صدور گواهینامه‌های رانندگی امکان ورود و دسترسی افراد غیرمجاز به سامانه‌های این مرکز غیرممکن می‌باشد. فلذا هرگونه تبلیغ در فضای مجازی مبنی بر امکان صدور گواهینامه با داشتن سابقه در سیستم پلیس راهور غیرممکن است.

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ادامه داد: تعدادی از جاعلان پس از اخذ بخشی از هزینه‌های مربوطه از افراد و طعمه‌های خود، خطوط ارتباطی خود را قطع و امکان دسترسی افراد را غیرممکن می‌سازند و تعدادی نیز با اخذ مدارک هویتی و شناسنامه‌ای اشخاص مبادرت به صدور و جعل گواهینامه با مشخصات سایرین نموده که در سامانه‌های پلیس راهور فاقد سابقه و اعتبار است.

کرمی اسد با تاکید بر اینکه دارندگان گواهینامه‌های رانندگی در بازه‌های زمانی مختلف نسبت به کنترل و بررسی سوابق تخلفاتی درج شده در سابقه گواهینامه خود اقدام کنند، افزود: در صورت مشاهده هرگونه سابقه تخلف رانندگی که خودشان مرتکب نشده‌اند به مرکز اجراییات و مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور مراجعه و پیگیری نمایند.

وی در پایان اظهار داشت: استفاده از گواهینامه‌های فاقد سابقه و جعلی ضمن پیگیری قانونی و ارجاع مجرمین به مراجع ذی صلاح قانونی به هنگام وقوع حوادث رانندگی مستوجب تشدید مجازات خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گواهینامه جعلی حوادث رانندگی صدور گواهینامه پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین ، سردار حسینی گفت: سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه راهنمایی و رانندگی صادر شده که حدود ۵ درصد آنها به اشتباه صادر شده است.

افزایش جریمه‌های رانندگی امسال اعمال می‌شود؟ | نباید از نقش ایمنی خودرو در تصادفات غافل شویم | بازگشت سیا ساکتی به تلویزیون کد خبر 847897 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم پلیس - جریمه و گواهینامه راهنمايى و رانندگى پليس راهور

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس