Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا اسامه مرادی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: امیدواریم که جوانان امت اسلامی بیدار شوند زیرا به عینه می بینیم که امروز دنیای استکبار علیه امت اسلام و مسلمانان ظلم می کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه سران حکومت های عربی که خود را مسلمان و رهبران اسلامی می دانند، دست دوستی و برادری را به سمت اسرائیل غاصب و نسلی که به راستی از انسانیت دور هستند، دراز کرده‌اند و متاسفانه در لابه لای دوستی سران حکومت های خودفروخته عربی و اسلامی، زمینه را برای تجاوز و تعدی بیشتر به برادران و خواهران فلسطینی مهیا شده است که امروز هر ساله در ماه مبارک رمضان، در ماهی که شیطان حبس شده است، اما انسان های شیطان صفت واقعی و دشمنان آزادی و انسانیت به مسجد الاقصی حمله کرده و جوانان مسلمان را زخمی، زندانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می کنند.

این عالم اهل سنت گفت: واقعا مایه شرم است برای کشورهای اسلامی که دست دوستی را به سمت دشمن شماره اول جهان اسلام؛ اسرائیل غاصب دراز کرده‌اند و امیدواریم به حق این آیه قرآن کریم که می فرماید« فَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَيَجْعَلَ اللَّهُ فِيهِ خَيْرًا كَثِيرًا» آن چیزی که امروز دل هر مسلمانی را به درد آورده است به نفع مسلمین و اسلام تمام شود.

امام جمعه مسجد محمد المصطفی(ص) دولت آباد کرمانشاه گفت: بیش از 7 دهه رژیم اسرائیل غاصب و کودک‌کش دست از تجاوز به مردم مظلوم فلسطین برنمی دارد و در مقابل دیدگاه جهانیان دست به هر جنایتی می زند.

وی یادآور شد: جوانان ما باید بدانند که روز قدس نزدیک است و همه امیدواریم که این حضور پیامی تاریخی برای استکبار و شیاطین عالم باشد و نیز  پیامی باشد برای حاکمان خودفروخته کشورهای عربی و اسلامی.

ماموستا مرادی تاکید کرد: با حضور خودمان به ویژه جوانان و ملت شریف ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام همیشگی مقام معظم رهبری و سنت حسنه بنیانگار کبیر انقلاب اسلامی؛ امام راحل را زنده نگه داریم و با حضور خود در جمعه‌ای که روز قدس در آن هست، مشت محکمی بر دهان خود فروخته ها و آن کسانی که دل به دشمنان اسلام بسته‌اند بزنیم زیرا این خودفروختگان باید بدانند روزی خودشان هم به دست جوانان آن کشور ها از قدرت به پایین کشیده خواهند شد به مانند قذافی ها، مبارک ها، صدام ها و...

امام جمعه مسجد محمد المصطفی(ص) دولت آباد کرمانشاه گفت: امیدواریم خداوند به حق این ماه مقدس رمضان در مسجد الاقصی که محل معراج رسول اکرم (ص) می‌باشد و متاسفانه جنایت و خیانت بزرگ صهیونیست در آن هر ساله تکرار می شود به پایان برسد زیرا این موضوع مایه شرم برای کشورهای اسلامی است که خود را مسلمان و دیندار می دانند.

وی خاطرنشان کرد: باید روز قدس را یک تکلیف بزرگ بدانیم تا در مقابل دشمنان اسلام و امت اسلامی و غده سرطانی که در خاورمیانه به دستور دشمنان اسلام به وجود آمده است پیروز شویم و ریشه آن را بخشکانیم و روزی برسد که همه ما مسلمان به ویژه برادران و خواهران اهل سنت و شیعه که خدایی واحد، رسولی واحد، قرآنی واحد و قبله ای واحد داریم در کنار هم در مقابل دشمنان به مانند اسرائیل و آمریکا قد علم کرده و این غده سرطانی را ریشه کن کنیم.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: روز قدس قدس 1401 معامله قرن روز قدس 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود

به گزارش «نماینده»، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدمهدی زاهدی در پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس آسیایی برای قدس شرکت کرد. این کنفرانس با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره‌های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

زاهدی ضمن تشریح مواضع اصولی و مستمر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان فلسطین، در سخنانی ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم‌های غیرعادلانه و تلاش‌های مزدورانه و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزش‌های بین‌المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس با بیان اینکه این اقدامات دولت‌های غربی و در راس آن آمریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیان‌های فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدن آن‌ها است، تصریح کرد: اکنون نقاب چنین تمدنی برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخت است. اقدامات سراسر دروغ آن‌ها، باعث موج بیداری مردم غرب شده که اکنون فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است و مصداق آن را در خیابان‌های کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های امریکا مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس آسیایی با اعلام این که بایستی از کنش‌های گفتاری در مورد غزه عبور کرد، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی به شدیدترین وجه و توقف فعالیت‌ها و روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی شد.

دیگر خبرها

  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • شعله‌ور شدن اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • شعله ور شدن اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاههای آمریکا