Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نیکبخت در خصوص حاشیه های اخیر صحبت کرده است

علیرضا نیکبخت می گوید کی روش نمی تواند به فوتبال ایران کمکی کند.

به گزارش طرفداری، علیرضا نیکبخت در خصوص شرایط لیگ برتر و نبرد قهرمانی میان استقلال و پرسپولیس در 6 دیدار باقی مانده به ایلنا گفت:

رقابت خیلی سخت است و دیدارهای باقی مانده دیدارهای مهمی هستند ولی هنوز من عقیده دارم سرنوشت استقلال دست خودش است و بچه ها یک مقدار همت کنند و غیرت بگذارند و در دیدارهای باقی مانده بتوانند نتایج خوبی مثل این 24 هفته بگیرند و صدرنشینی را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های سختی در این شش هفته داریم که نمونه اش بازی با سپاهان و بازی با فولاد است که اگر هشیار نباشند بچه ها ممکن است تنبیه شوند. در مجموع مسیر قهرمانی سخت است ولی این تیم نشان داده توانایی عبور از آن را دارد.

وی در مورد نتایج نه چندان خوب استقلال در هفته‌های اخیر توضیح داد:

به هر حال در مسیر پر تلاطم یک لیگ تیم ها فراز و فرود دارند و هر تیمی در دنیا را هم نگاه کنید در طول یک فصل یک دوره به مشکلات این چنینی می‌خورد و قرار نیست هر 30 بازی با پیروزی به پایان برسد ولی مهم این است که فاصله در صدر جدول حفظ شده و این وقفه لیگ هم فرصت خوبی برای ریکاوری تیم است تا با قدرت بیشتر بتواند وارد ادامه مسابقات شود. اگر استقلال بتواند با دست پر از بازی با سپاهان خارج شود تقریباً دیگر می‌شود گفت قهرمانی قطعی است.

پیشکسوت استقلال در رابطه با حواشی اخیر که بابت انتقاد مجیدی از یک کارشناس داوری ایجاد شده گفت:

من واقعاً نمی‌فهمم چرا این مسائل ایجاد شده است. مجیدی اسمی از کسی نیاورد ولی آن آقا قضیه را به خودش گرفت و واکنش نشان داد. من دوست ندارم وارد این مسائل شوم ولی خب واقعاً مجیدی از کسی اسم نیاورد.

نیکبخت در پایان در مورد گروه بندی ایران در جام جهانی توضیح داد:

من عقیده ندارم که ما گروه آسانی داریم. شاید در مقایسه با سایر تیم‌های آسیایی بهتر باشد شرایط ولی واقعاً گروه آسانی نیست. هم انگلیس هم آمریکا تیم های خوبی هستند و سه تیمی که قرار است در پلی آف بازی کنند هم از اروپا می‌آیند و شاید بدترین قرعه سید چهار همین بود. در کل پتانسیل خوبی برای این مسابقات داریم و امیدوارم با یک برنامه ریزی درست به جام جهانی برویم و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه صحبت از جانشینی اسکوچیچ می‌شود گفت:

واقعاً نمی‌فهمم این صحبت ها برای چیست؟ یک روز که فکر نمی‌کردیم حتی از مرحله پیش مقدماتی صعود کنیم و حذفمان در مرحله اول قطعی بود اسکوچیچ را آوردیم و تیم را صعود داد و حالا با نتایج خیلی خوب بهترین صعودمان به جام جهانی را جشن گرفتیم. یک بازی با کره را باختیم همه حمله کردند. اگر اسکوچیچ بد بود چرا او را آوردید و حالا که آمده و نتیجه گرفته چرا حمایت نمی‌شود؟‌ بعد الان کدام مربی بزرگ بیرون است و بدون تیم است؟ بر فرض هم باشد مگر در این چند ماه می‌تواند با شرایط فوتبال ایران آشنا شود؟ مربی جدید یک سال فقط طول می‌کشد تا بازیکنان را بشناسد چه برسد به اینکه بخواهد تغییراتش را اعمال کند و بعدا هم قطعاً نتایج را گردن نمی‌گیرد. الان مثلاً‌ نام آقای کی‌روش را می‌آورند. آقای کی‌روش تاثیر خوبی روی فوتبال ایران گذاشت، قبول ولی ایشان امتحانش را پس داده. ایشان مصر پرستاره را نتوانست به جام جهانی ببرد حالا می‌خواهد بیاید ایران چکار کند؟

پیشکسوت فوتبال در مورد ارتباط دادن مسائل سیاسی به گروه بندی ایران توضیح داد:

واقعاً‌ شوخی هایی که در فضای مجازی با این گروه بندی می‌شود را می‌خوانم و برایم جالب است. به نظر من نباید سیاست را در فوتبال دخالت داد ولی خب این شرایطی است که وجود دارد و نمی شود آن را کتمان کرد. امیدوارم حالا که گروه بندی ما اینطور شده مسئولان کشوری و سیاسی و دولتمردان حمایت بیشتری از تیم ملی داشته باشند و این گروه بندی باعث شود انگیزه و برنامه ریزی برای نتایج خوب قوی تر شود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت علی پروین: پرویز قلیچ خانی و ناصر محمدخانی را هیچ وقت فراموش نمی کنم اولین حضور نساجی و آلومینیوم در فینال جام حذفی؛ کدام تیم به اولین قهرمانی اش می رسد؟ سیمونه اینزاگی: ابتدا می گفتند ما مدعی اصلی اسکودتو هستیم و بعد کاملا ما را خط زدند روی کین: این منچستریونایتدی نیست که برایش بازی کردم؛ شرایط غم انگیز است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا نیکبخت جام جهانی گروه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز جمعه برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال کشورمان به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

تایلند - تاجیکستان

در نخستین دیدار این مرحله از ساعت ۱۴:۳۰ تیم تایلند که میزبان این مسابقات است با تاجیکستان دیدار می‌کند.

تیم فوتسال تایلند موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی با بازگشتی استثنایی مقابل عراق به پیروزی دست پیدا کند و هفتمین صعود متوالی به جام جهانی را جشن بگیرد. در این دیدار عراق ابتدا با ۲ گل از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه بازی تایلندی‌ها موفق شدند با ۳ گل به نیمه نهایی برسند.

تیم فوتسال تاجیکستان هم که پدیده و شگفتی ساز این دوره مسابقات بود و موفق شد در گروهی که ژاپن، قرقیزستان و کره جنوبی حضور داشتند به عنوان صدرنشین راهی یک چهارم نهایی شود و در مرحله یک چهارم نهایی هم با برتری برابر شاگردان مجید مرتضایی در تیم افغانستان برای نخستین بار راهی نیمه نهایی شدند.

تایلند به عنوان یکی از تیم‌هایی که همواره خود را یکی از قدرت‌های آسیا می‌داند و به لطف برخورداری از امتیاز میزبانی تلاش می‌کند پس از ۴ دوره ناکامی در راهیابی به فینال و برای سومین بار به دیدار نهایی برسد.

در سوی دیگر هم تاجیکستان قصد دارد ماجراجویی‌های خود را ادامه دهد و پس از راهیابی به جام جهانی قصد دارد کار را برای تایلند سخت کند.

ایران - ازبکستان

تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف ازبکستان خواهد رفت. تیم ملی ایران پس از شروع نه چندان مقتدرانه ای که در این جام برابر افغانستان و بحرین داشت در ۲ دیدار بعدی برابر کویت و قرقیزستان نشان داد همچنان قدرت بلامنازع فوتسال آسیا است و شاگردان وحید شمسایی قصد دارند با ارائه نمایشی قدرتمند برابر ازبکستان راهی دیدار نهایی شوند.

در سوی دیگر میدان هم ازبکستانی حضور دارد که تاکنون ۴ بار در دیدارهای نهایی حاضر شده است و با توجه به سرمایه گذاری‌های بزرگی که در این رشته انجام داده است قصد دارد کار را برای ملی پوشان کشورمان سخت کند.

دیدارهای پلی آف

قاره آسیا در جام جهانی فوتسال ۴ سهمیه دارد و ازبکستان هم به عنوان میزبان این مسابقات پنجمین سهمیه قاره را به خود اختصاص داده است.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا حکم مسابقات انتخابی جام جهانی را دارد و ۴ تیمی که به مرحله نیمه نهایی رسیدند جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب کردند.

اما صعود ازبکستان به نیمه نهایی جام ملت‌ها موجب شد یکی از تیم‌هایی که در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورده‌اند شانس حضور در جام جهانی را به دست بیاورند. به همین دلیل این تیم‌ها باید دیدارهای پلی آف را برگزار کنند تا در نهایت یک تیم راهی جام جهانی شود.

در این بازی‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ تیم ملی فوتسال عراق با افغانستان دیدار خواهد کرد و از ساعت ۱۲:۳۰ هم ویتنام به مصاف قرقیزستان می‌رود.

کد خبر 6088835

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی