Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@06:50:48 GMT

معرفی اپلیکیشن بازی آموزشی پاپایو

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۴۳۴۵

معرفی اپلیکیشن بازی آموزشی پاپایو

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های والدین در دنیای امروز آموزش درست و کاربردی به کودکان است؛ از آن‌جایی که کودکان در همان ابتدای تولد، گوشی‌های موبایل را دست خانواده و اطرافیان خود می‌بینند و با آن آشنا می‌شوند، یکی از علایق اولیه‌ی کودکان کار با همین ابزار است. از این رو اپلیکیشن‌هایی وارد بازار شده‌اند که علاوه بر این‌که فضایی امن و سرگرم‌کننده را برای کودکان فراهم می‌آورند، آموزش‌های مهارت‌های اولیه به کودکان را نیز عهده‌دار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب اپلیکیشن بازی آموزشی پاپایو یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزشی کودکان که از طریق بازی، آموزش‌های اولیه را ارائه می‌دهد، معرفی شده است.

پاپایو برای چه سنی مناسب است؟

پاپایو بهترین اپلیکیشن آموزشی برای کودکان ۲ تا ۷ است که با بهره‌گیری از جدیدترین متد‌های آموزشی روز دنیا، با بهترین و کاربردی‌ترین روش‌های امتحان‌شده، آموزش مهارت‌های لازم برای کودکان زیر هفت سال را ارائه می‌دهد. البته این اپلیکیشن کاربران ۷ تا ۹ ساله نیز دارد که از آموزش‌های پاپایو برای یادگیری بهتر و بیشتر در دروس خود استفاده می‌کنند.
معرفی پاپایو

روش‌های نصب اپلیکیشن پاپایو

در حال حاضر این اپلیکیشن کاربردی در استور‌های کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت و همچنین سایت پاپایو در دسترس است. کاربران می‌توانند به راحتی و با مراجعه به این استور‌ها یا سایت پاپایو، اپلیکیشن را نصب کرده و از آموزش‌های آن بهره‌مند گردند. کار با اپلیکیشن پاپایو بسیار راحت بوده و تمام کودکان می‌توانند بدون هیچ نگرانی، از طریق بازی‌های جذاب و متنوع، مهارت‌های بسیاری را آموزش ببینند.

دانلود اپلیکیشن پاپایو

دسته‌بندی آموزش‌های پاپایو

هر آن چیزی که کودکان ۲ تا ۷ سال لازم است آموزش ببینند در پاپایو وجود دارد. آموزش الفبا، شکل حروف، کاربرد حروف در جملات، کلمه‌سازی، جمله‌سازی، آموزش اعداد، کاربرد اعداد، اشکال هندسی، اعضای بدن، سایه، شیب و بسیاری از بخش‌های دیگر علوم، جغرافیا، ستاره‌شناسی، حیوانات، تقویت مهارت حافظه و بسیاری از مهارت‌های دیگر، از جمله آموزش‌های کاربردی اپلیکیشن پاپایو است.

آیا پاپایو تک‌زبانه‌ی فارسی است؟

در جهان امروز، هر چه از کودکی مهارت زبان انگلیسی تقویت شود، در آینده‌ی کودکان بسیار تأثیرگذار خواهد بود. از همین رو اپلیکیشن پاپایو نسخه‌ی انگلیسی همین اپلیکیشن را با زبان انگلیسی نیز ارائه می‌دهد. در واقع پاپایو از هر نظر اپلیکیشن کاملی برای کودکان است. یادگیری مهارت‌های ذکر شده به زبان فارسی و انگلیسی به رشد آگاهی و خلاقیت در کودکان کمک به‌سزایی خواهد داشت.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کودکان تبلیغات برای کودکان ی کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • پاندمی تأثیر ناچیزی بر رشد کودکان داشت
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت