Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منتشلوگفت: زمان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان دانش آموزان میان پایه (دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم متوسطه اول و یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم) از ۲۸ فروردین لغایت ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ می‌باشد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت:زمان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه‌های ورودی: اول ابتدایی، هفتم و دهم از ۵ تیر تا ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: ثبت سفارش کتاب‌های درسی فقط از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com خواهد بود شیوه‌های ثبت سفارش به دو صورت فردی و گروهی می‌باشد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: در روش فردی، والدین و دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور، بخش سفارش دوره‌ای دانش آموزان و پرداخت اینترنتی کتاب درسی خود را سفارش دهند.

منتشلو گفت: در روش گروهی نیز مدیران مدارس به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه مراجعه و به صورت پایه رشته‌ای نسبت به سفارش اقدام کنند.

او می گوید: ثبت سفارش گروهی توسط مدیران مدارس باید مورد دقت قرار گیرد مدیران مدارس در این راستا باید مشخصات دقیق دانش آموزان را در سامانه سیدا ثبت کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان  گفت: ثبت سفارش بر فرض قبولی دانش آموزان است، اگر احیانا دانش آموزی قبولی نشود در زمان اصلاح سفارش، امکان تغییر وجود دارد.

به گفته منتشلو ارسال کتاب بر اساس ثبت سفارش می‌باشد و اگر دانش آموزی ثبت سفارش نکند کتاب درسی برایش ارسال نخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت سفارش کتاب درسی مدارس ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دانشجویان دانشگاه کردستان ظهر یکشنبه همزمان با برپایی تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در محوطه دانشگاه کردستان برگزار شد.

در این تجمع دانشجویان فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند و حمایت خود را از خیزش‌های دانشجویی در آمریکا برای دفاع از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه کردستان در این تجمع جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و تمامی اتفاقات فلسطین و غزه را اقدامی غیرانسانی و وحشیانه از سوی این رژیم غاصب برشمردند.

در این مراسم حجت الاسلام عجم معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کردستان به سخنرانی پرداخت.

گفتنی است؛ دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند.

کد خبر 6091064

دیگر خبرها

  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد