Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در رابطه با اسکان دانشجویان خوابگاهی گفت: با توجه به این‌که احتمال حضوری شدن کلاس‌های دانشگاه آزاد، از پیش از تعطیلات نوروز وجود داشت، خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل جهت اسکان دانشجویان غیربومی خواهر کاملا آماده و اقدامات لازم در این راستا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اردبیل مجهز به دو خوابگاه دانشجویی است، افزود: در حال حاضر بیش از ۳۵۰ نفر از دانشجویان خواهر غیربومی رشته‌های مختلف در خوابگاه‌های واحد اردبیل اسکان داده شده‌اند. سراهای دانشجویی این واحد دانشگاهی مجهز به بخش های مدیریت، انتظامات، سالن اجتماعات، سالن مطالعه، اینترنت پرسرعت، کتابخانه، نمازخانه  و غیره است و همچنین جهت پیشگیری از شیوع  ویروس کرونا و ارتقای بهداشت محیط خوابگاه‌ها، عملیات ضدعفونی بصورت مدوام در حال اجرا است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل ادامه داد: همچنین به‌ این دلیل که آغاز کلاس‌های حضوری دانشگاه مقارن با ماه مبارک رمضان بود، علاوه بر اسکان، برنامه افطاری و سحری دانشجویان را نیز آماده کردیم تا  از این بابت نیز هیچ  نگرانی در بین دانشجویان خوابگاهی ایجاد نشود.
 وی گفت: چنان‌چه شاهد پیک دیگری از شیوع ویروس کرونا باشیم، تست کرونا برای پذیرش دانشجو الزامی خواهد بود و اگر شخصی به کرونا مبتلا باشد اتاق جداگانه ای برای او در نظر گرفته می‌شود و نظارت و کنترل منظم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مسئولان ذیربط بصورت مدام صورت می گیرد. جلساتی نیز جهت آگاه‌سازی دانشجویان با اساتید علوم پزشکی دانشگاه برگزار کرده‌ایم.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل بیان کرد: در خوابگاه مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده را در دسترس دانشجویان قرار داده‌ایم و همچنین ساعت فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه برای رفع اضطراب و وسواس فکری دانشجویان مبتلا شده به کرونا، جهت ارائه خدمات افزایش یافته‌است.
وی در خصوص بهبود وضعیت خوابگاه ها، تصریح کرد: در حال حاضر اقدام به رنگ آمیزی سرای حافظ با  هزینه تقریبی بیش از یک میلیارد تومان نموده ایم که طبقه اول آن در حال اتمام است. تعویض موکت ها و تجهیز سالن‌های ورزشی نیز در دستور کار آینده قرار دارد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل در پایان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف در خوابگاه‌؛ مانند کارگاه مهارت زندگی، پیشگیری از اعتیاد،  چالش‌های روابط دختر و پسر، خنده‌درمانی و تاثیر معنویت در ارتقای سلامت روحی و روانی دانشجویان، آسیب های اجتماعی مربوط را کاهش دهیم.
خبرنگار: شیوا نوری

انتهای خبر/

مسعود کیخا کد خبر: 1137458 برچسب‌ها خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اردبیل خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه یزد همزمان با دیگر دانشگاه‌های کشور، برای حمایت از اعتراضات دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در پی جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد.

در این تجمع دانشگاهیان با سر دادن شعارهای «دانشجو بیدار است از نسل کشی بیزار است»، «استاد ما بیدار است از نسل کشی بیزار است»، «دانشجوی حق طلب حمایتت می‌کنیم»، «اسرائیل بی‌حیا بترس از خشم ما»، «دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم»، «وجدان ما بیدار است از اسرائیل بیزار است»، «مثلث شوم و پلید و ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس» حمایت خود را از دانشجویان آزادیخواه جهان اعلام کردند.

دانشجویان و کارکنان و اساتید دانشگاه یزد همچنین با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، برخورد خشن پلیس با اعتراض این دانشجویان را محکوم کردند.

کد خبر 6091468

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد