Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رضا طالبان گفت: طرح اقدام و نهضت ملی مسکن با هم ادغام شده است که تاکنون ۴۱۵ هزار و ۵۱۳ نفر  در طرح‌های اقدام و نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که البته هنوز پالایش نشده و بعد از پالایش یک ماه دیگر آمار نهایی می‌شود.

به گفته او، ۳۲ هزار و ۴۲۰ نفر تایید شده و ۱۲ هزار و ۸۱۷ واریز ۴۰ میلیونی در اقدام ملی داشتند و در نهضت ملی مسکن هنوز واریزی نداشتند و در مجموع ۲۴۰۸ هکتار زمین تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبان می‌گوید: از نظر عدد به آنچه برای ۲ سال اول نیاز است رسیدیم، اما در برخی از شهر‌ها تامین شده، در برخی شهر‌ها هنوز تامین نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت:۲ هزار و ۸۹۳ قطعه زمین به بنیاد تحویل و ۷۹۵۴ واحد واگذار شده است که تا پایان اردیبهشت و اوایل خردادماه تکلیف نهضت ملی نهایی می‌شود.

او گفت: ۱۱۱۰.۶ هکتار توافقات صورت پذیرفته با مالکین در سطح استان است که بخشی قطعی شده و بخشی در حال مذاکره است و به لحاظ تعداد ثبت‌نام شدگان رتبه ۳ کشور را داریم.

او در پایان اعلام کرد که در بخش ساخت و ساز هنوز نتوانستیم از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

عطاءالله زمانی، مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس نیز گفت: ۴۰۰ واحد را ظرف یک ماه آینده شروع می‌کنیم که ۱۷۵ هزار نفر در حوزه فارس و لارستان ثبت‌نام کردند که یکی از مشکلات موجود تحویل زمین بود و این امر امروز تسریع شده است.

او گفت: تعیین تکلیف کلی برای مباحث زیربنایی و زیرساخت‌ها باید حل شود و نزدیک به دو سال است ۱۲۰۰ نفر در لار واریز وجه داشته، اما برای تامین زمین یک راه دسترسی وجود دارد که اگر انجام شود، مسئله تسریع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی فارس شورای مسکن فارس طرح اقدام و نهضت ملی مسکن نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی افزود: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آن ها رد شد.

کردلو ادامه داد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا