Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی بخشداری بندرریگ روز چهارشنبه به نقل از ضرغام محمدی در بررسی مسایل و  مشکلات سایت پرورش میگو رودشور شمالی افزود: سایت های پرورش آبزیان منطقه از جمله رودشور شمالی در صورتی که به بهره‌برداری برسند ، بطور حتم  در مباحث رونق اقتصادی و اشتغال زایی نقش بسیار موثری دارند و علاوه بر آن موجبات توسعه و پیشرفت در سایر زمینه ها  ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی  اضافه کرد: سایت های پرورش آبزیان به لحاظ شرایط خاص اقتصادی در قبال مناطق هم جوار دارای مسئولیت اجتماعی هستند باید  همانند  گذشته در زمینه امداد رسانی و اعطای کمک از کوششی دریغ نکنند.

بخشدار ریگ ادامه داد: احداث شهرک شیلاتی رودشور شمالی در این بخش به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های اقتصادی کشور در استان بوشهر با پیشرفت بالا در دست اجرا است که در ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید نقش آفرین خواهد شد.

وی بر بکارگیری نکردن اتباع بیگانه غیرمجاز در این سایت ها تاکید کرد و  گفت: هماهنگی با اداره آب و فاضلاب در جهت تامین آب شرب از مخازن اصلی و مجاز برای سایت و  شرکت پرورش میگوی رودشور شمالی انجام شود.

بخشدار ریگ اظهارداشت: ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف از جمله آب شیرین کن و  صنایع تبدیلی در این منطقه فراهم و  بخش خصوصی در این زمینه حضور فعال تری داشته باشد.
 در این جلسه مسئولان  شرکت پرورش میگو رود شور شمالی   مهم‌ترین مشکل موجود احداث این پروژه  را برق رسانی این مجموعه عنوان کردند که در این رابطه، بخشدار ریگ در تماس تلفنی با مسؤل شهرک های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر موضوع را پیگیری و در حل  سریع تراین مشکل تاکید کرد.

بخش ریگ شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر  سه سایت پرورش میگو فعال شامل درجوار این بندر، حله و رود شور جنوبی دارد و یک مجتمع بزرگ شیلاتی در رود شور شمالی نیز در دست احداث است.

برچسب‌ها میگو بوشهر اشتغال زایی گناوه بندرریگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میگو بوشهر اشتغال زایی میگو بوشهر اشتغال زایی گناوه بندرریگ پرورش میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت فردا تا اوایل وقت سه شنبه، با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، بویژه مناطق شمالی و مرکزی استان، ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران و و رعدوبرق پیش بینی می‌شود و دریا نیز طی این مدت متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: ضمن اینکه از روز چهارشنبه با افزایش سرعت بادهای شمالی و تداوم وزش آن تا روز پنجشنبه، خلیج فارس مواج است.

وی گفت: آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و از فردا افزایش ابر و در برخی نقاط بارش پراکنده باران با احتمال رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد امروز غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از فردا به تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعات خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و امروز تا اوایل شب در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر و از فردا در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6097041

دیگر خبرها

  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • اختلال در عملیات دریای سرخ اتحادیه اروپا
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • آغاز تکثیر میگو در استخرهای پرورشی استان بوشهر
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود