Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:13:57 GMT

سامان دادن به بازار خودرو مستلزم ایجاد فضای رقابت است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۰۳۱۹

سامان دادن به بازار خودرو مستلزم ایجاد فضای رقابت است

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به بازار نابسمان خودرو اظهار داشت: مجلس برای در هم شکستن قدرت انحصار خودروسازی ها، در بودجه امسال واردات 70 هزار خودروی هیبریدی و برقی را دیده است.

وی با تاکید بر اینکه هر چقدر صحنه رقابت زیاد شود کیفیت محصولات داخلی هم ارتقاء پیدا می کند، افزود: اگر بتوانیم خودروهای خارجی را در حد محدود وارد کنیم، به نظر می رسد خودروسازان داخلی و دولتی که همیشه به عنوان یک فرزند دارای لطافت و خودنمایی خاص خودشان هستند و به نوعی با استبداد در قیمت ها به مردم ظلم کردند، ادب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی تصریح کرد: هر چقدر با احتکار مبارزه کنیم فایده ای ندارد مگر اینکه درب رقابت را باز کنیم؛ همیشه در بحث تقویت کالای داخلی یک اشتباهاتی داریم که به واسطه آن مردم را از واردات خودرو محروم می کنیم.

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس در پایان با بیان اینکه نباید به سرمایه ملی ضربه زد، گفت: نمی خواهیم بگوییم صد در صد اما باید به صورت محدود واردات خودرو صورت بگیرد تا خودروسازان داخلی بدانند رقیب دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده رباط کریم حسن نوروزی بازار خودرو واردات خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مردم را با واردات خودرو‌های برقی سرکار نگذاریم

سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس اظهار کرد: چرا باید خودمان را وابسته به واردات خودروی برقی کنیم. تهران ظرفیت بارگزاری ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی را ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • (ویدئو) مردم را با واردات خودرو‌های برقی سرکار نگذاریم
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟