Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@22:36:12 GMT

احضار سرپرست سابق تیم ملی به کمیته اخلاق

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۰۳۲۴

شهاب عزیزی خادم و مجتبی خورشیدی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، رئیس معزول فدراسیون فوتبال و سرپرست سابق تیم ملی ایران را برای حضور در جلسه رسیدگی به اتهامات مطروحه احضار کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، دبیرکل فدراسیون فوتبال در هفته جاری پرونده‌ای شامل ۴۲ مورد تخلف مالی و اداری در ارتباط با مدیریت شهاب‌الدین عزیزی خادم در هنگام ریاست بر این فدراسیون به کمیته اخلاق ارجاع کرده‌ و این کمیته فعالیت‌های خود برای رسیدگی به این پرونده رسما آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، روز سه شنبه، کمیته اخلاق در نامه‌ای، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس معزول فدراسیون فوتبال، مجتبی خورشیدی سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران و علی سلیمانی خزانه دار این فدراسیون را برای ارائه توضیحات احضار کرده است.

این جلسه قرار است طی هفته آینده برگزار شود و عزیزی خادم فرصت خواهد داشت تا از اتهامات وارده به خود دفاع کند.

اتهامات مالی از جمله پاداش‌های بدون حساب و کتاب به خود و همین‌طور مشاوران و برخی کارکنان بدون داشتن قرارداد و باز نگرداندن منابع مالی این فدراسیون، از جمله اتهامات وارده به عزیزی خادم است.

عزیزی خادم در بیانیه اخیر خود که طی روزهای گذشته منتشر شده، اعلام کرده هیچ‌کس از او برای ارائه توضیحات دعوت نکرده بود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت علی پروین: پرویز قلیچ خانی و ناصر محمدخانی را هیچ وقت فراموش نمی کنم مهدی رحمتی: بعد از پنالتی تمیروف به افشین پیروانی گفتم اصلا چرا ما باید با شما بازی کنیم؟ تشکر خانواده رونالدو از حمایت هواداران لیورپول گری نویل: منچستریونایتد میلیون ها کیلومتر از لیورپول عقب است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان