Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان شهرستان شهریار گفت: تمامی واحد‌های صنفی غیرمجاز از جمله مشاروان املاک، مراکز خرید و فروش ضایعات که زمینه ساز وقوع جرایمی از جمله انتقال مال غیر و سرقت‌های خرد که توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود، تعطیل شدند. حمید عسگری پور در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: در راستای ارائه خدمات حقوقی و قضایی به شهروندان شهرستان شهریار در سال قبل، ۳۷ هزار و ۱۱ فقره گواهی عدم سوءپیشینه کیفری صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی بیشتر موارد در خصوص صدور سوءپیشینه در رابطه با استخدام، آموزش ضابطان، ثبت شرکت‌‎ها، جواز کسب بوده که در این بین در خصوص موارد مختلف دیگر نیز این گواهی برای سهولت در انجام امور و ارائه خدمت به شهروندان صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار ادامه داد: دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار سیاست‌های خرد و کلانی را برای حل معضلات، چالش‌ها، و آسیب‌های اجتماعی، حمایت از حقوق عامه و ...؛ تعریف کرده است. بیشتر بخوانید بیش از یک هزار زندانی در شهریار با استفاده از نهاد‌های ارفاقی آزاد شدند وی افزود: در راستای اجرای برنامه ها و سیاست‌های رئیس قوه قضاییه در خصوص بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار و با رویکرد پیشگیری وضعی از وقوع جرم، کلیه واحد‌های صنفی غیرمجاز از جمله مشاروان املاک، مراکز خرید و فروش ضایعات که زمینه ساز وقوع جرایمی از جمله انتقال مال غیر و سرقت‌های خرد که توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود، تعطیل شدند.

عسگری پور تصریح کرد: با نظارت و پیگیری مستمر قضایی در سال گذشته، ۲ هزار و ۷۹۸ فقره پروانه کسب صادر شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: گواهی عدم سوء پیشینه واحدهای صنفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گواهی عدم سوء پیشینه واحدهای صنفی شهرستان شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد

سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد و افزود: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و در راستای ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستورکار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود ۲ هزار گلخانه‌ خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد