Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: بخشی از مشکلات این روزهای سرخپوشان ربطی به کادر فنی تیم ندارد چرا که تغییرات گسترده و سایر موارد لطمات زیادی به تیم می‌زند که در مورد پرسپولیس هم همین اتفاق افتاده است.

محمود کلهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایران اکونومیست، افزود: وقتی تیم می‌برد یا می‌بازد، کادر فنی مسوول است و در این مورد حرفی نیست، اما برای بررسی یک اتفاق یا حادثه باید جوانب مختلف کار را سنجید و در مورد شرایط پرسپولیس هم باید بر همین اساس اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید قبول کنیم تیم پرسپولیس تغییرات بسیاری داشته و همین مساله کفایت می‌کند تا نظم و شاکله اصلی به هم بریزد. مشکلات مدیریتی و معضلات مالی همیشه گریبان تیم‌های فوتبال ما را می‌گیرد، تا این معضلات حل نشود نمی‌توان امید به حل مشکلات داشت. 

بازیکن اسبق پرسپولیس یادآور شد: به نظر من «یحیی گل‌محمدی» خوب کار کرده، اما باید با استعدادیاب‌هایی که داریم بازیکنان جوان و خوبی را به خدمت بگیریم. فوتبال ما در این مقوله ضعیف عمل کرده است. بازیکنان مستعد زیادی داریم که از چشم‌ها دور می‌مانند و اگر استعدادیاب‌ها کارشان را به خوبی انجام دهند تیمی مثل پرسپولیس هیچ وقت مشکل بازیکن نخواهند داشت و با هر تغییری خودشان را وقف می‌دهند.

کلهر تاکید کرد: هواداران باید صبور باشند. خیلی از مسایل در اختیار سرمربی و کادر فنی نیست و باید همه آنها را هم مد نظر داشت. البته من ایرادهایی در کار می‌بینم از جمله مهرچینی‌هایی که برخی مواقع در تیم شاهد بودیم اما همچنان نظرم این است که یحیی با قدرت به کارش ادامه دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس با ۵۰ امتیاز بعد از استقلال ۵۶ امتیازی در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. سرخپوشان روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه درهفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) از ساعت ۲۰:۴۰ میزبان پیکان هستند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال ، باشگاه پرسپولیس ، محمود کلهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال باشگاه پرسپولیس محمود کلهر کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  مدیر عامل باشگاه پیکان در حاشیه زمین فوتبال عقاب جویبار به خبرنگار ما گفت: در حال توسعه بزرگ‌ترین طرح کشف استعداد از فوتبالیست‌های جوان در ایران هستیم.

مددی تصریح کرد: تیم فوتبال باشگاه پیکان طرحی استعداد یابی را نخستین بار در این باشگاه ابتدا از شمال کشور در ساری با حضور مربیان در دوره سنی جوانان و نونهالان شروع کرد و در روز دوم در جویبار حضور یافتیم 

وی افزود:در طرح استعداد یابی، ۲۵۰ فوتبالیست از شهرستان‌های مختلف مازندران در این دو شهر حضور پیدا کردند.

مددی افزود: حضور پرتعداد بازیکنان از شهر‌های ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر و... با حضورمنصور هاشمی سرمربی تیم امید به همراه دستیارانش در کنار مهدی فرازنده سرمربی تیم جوانان پیکان و همکارانش، در ساری و جویبار، وظیفه تست‌گیری را برعهده داشتند.

وی تاکید کرد:طرح کشف استعداد‌های باشگاه پیکان که به تازگی آغاز شده، در شهر‌ها و استان‌های کشورادامه خواهد داشت تا این باشگاه ورزشکاران بیشتری را شناسایی کند و پس از ایجاد شرایط رشد فنی، تاکتیکی و شخصیتی، در اختیار جامعه ورزش کشور قرار دهد.

مددی یاد آور شد: پس از شناسایی بازیکنان، آنان به تهران دعوت می‌شوند تا با مدیریت این باشگاه مراحل تمرینی را طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۵هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده و تیم ما در لیگ کشور جوانترین تیم است و۱۱بازیکنان ما از جوانان در بزرگسالان حضور دارند و ما با همین ترکیب لیگ را به پایان می‌رسانیم.

این باشگاه پس از دوروز جویبار، را به سمت تهران ترک کردند.

دیگر خبرها

  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران