Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: در بخش اعتبارات ملی آنچه در توان ما بوده است، انجام داده‌ایم و در آینده نیز پیگیر خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سلامت مردم خط قرمز ما در شهرستان شاهرود است و از هر نیرو، پزشک و متخصص خوب در کشور که برای مردم و سلامت مردم مؤثر است، برای خدمت استقبال خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس اضافه کرد: توصیه داریم در سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود از نیروهای بومی در مدیریت‌های شهرستان استفاده شود.

خانی اضافه کرد: همواره پشتیبان و پیگیر مباحث و موارد مرتبط با بهداشت و درمان شهرستان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به‌منظور تجهیز بیمارستان میامی اخذ شد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس اضافه کرد: در شهروندی درجه‌بندی نداریم و برای خدمت به‌تمامی شهروندان و مسافران با همه توان آماده سرویس‌دهی هستیم.

خانی گفت: امروز نماینده عالی دولت در کنار ما و مردم و شبانه‌روز در حال تلاش و تحقق توسعه متوازن در استان است و در این راه وقت بسیاری را صرف می‌کند.

وی تصریح کرد: در ۴۲ سال بعد از انقلاب ‌چنین استانداری پرتوان و انقلابی با تلاش جهادی و شبانه‌روزی ندیدم که ثمرات آن، رفع مشکلات شهرستان‌های شاهرود و میامی به‌صورت بسیار راحت و آسان است.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی حوزه انتخابیه باید به‌صورت یکسان تقویت شده و در کنار آن دنبال احداث بیمارستان جدید با توجه به افزایش جمعیت باشیم تا بار مراجعات تقسیم شود.

خانی گفت: با اقدامات مناسب باید به جایی برسیم تا بیماری برای درمان از شهرستان خارج نشود.

وی تصریح کرد: در بودجه سال جاری برای بخش بهداشت و درمان در کمیسیون تلفیق اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/74006/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مراکز درمانی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود

محمد اله‌بخش در حاشیه بازدید از مزارع پرورش ماهی مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با مشارکت بخش خصوصی بزرگترین سایت پرورش ماهی استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با هدف شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آبزی پروری شهرستان مشگین شهر و رفع موانع سرمایه‌گذاری و ارائه راهکارهای کارشناسی بازدیدهای مستمری را با حضور مسئولان ذیربط از این مزرعه پرورش ماهی انجام می دهیم.

مدیرکل شیلات استان اردبیل بیان کرد: نخستین مزرعه پرورش ماهی سردآبی استان با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در منطقه ییلاق قجل آسیا بخش مشگین شهر مورد احداث و بهره برداری قرار می گیرد.

اله‌بخش ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تمام تلاش خود را در راستای ایجاد جهش واقعی در امر تولید آبزیان به کار خواهیم بست و در این راستا صدور موافقت نامه اصولی برای پرورش ماهیان سردآبی به ظرفیت ۵۰۰ تن در شهرستان مشگین شهر نمونه بارزی از اقدامات عملی و متناسب با تحقق شعار سال است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: با حمایت دولت و سرمایه گذاران شرایط و ظرفیت‌های لازم برای آبزی پروری در استان اردبیل و شهرستان‌های آن فراهم شده است.

اله‌بخش از تامین زیرساخت‌های لازم برای احداث مزارع پرورش ماهی در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: زیرساخت‌های مناسبی از محل وجود منابع آبی متعدد در صنعت آبزی‌پروری استان وجود دارد که با حمایت از سرمایه گذاران این صنعت، می‌توان میزان تولید و پرورش آبزیان را در استان ارتقا داد.

کد خبر 6088789

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود