Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اصغر خانی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح های حوزه سلامت شهرستان شاهرود که با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در تالار پورسینا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد، با تأکید بر اینکه هیچ بیماری نباید برای درمان مجبور به خروج از شاهرود شود، ابراز کرد: باید تلاش کرد با ارتقاء بیمارستان های خاتم الانبیاء (ص) شاهرود و امام رضا (ع) میامی و نیز ساخت یک بیمارستان دیگر، فشار بار درمانی شرق استان سمنان را از دوش بیمارستان امام حسین (ع) برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توصیه برای حضور نیروهای بومی در دستگاه های گوناگون در شاهرود و میامی ، یادآور شد: تنها استثناء در این زمینه حوزه سلامت است که از حضور پزشکان توانمند غیربومی در این شهرستان ها نیز حمایت می شود.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اقدامات انجام شده برای توزیع متوازن اعتبارات در استان سمنان، اظهار داشت: پیگیری مطالبات مردم و حفظ داشته های ۲ شهرستان در اولویت قرار دارد و در مورد حفظ استقلال دانشگاه صنعتی هم محکم و به صورت جدی تلاش شد.

خانی همچنین با بیان اینکه استان سمنان در بودجه امسال در ردیف کلان شهرهای کشور قرار گرفت، تصریح کرد: در بخش های درمانی،روستایی، شبکه جاده ای و آب رسانی، اعتبارات خوبی وجود دارد که می توان برای توسعه شهرستان ها جذب کرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، از افتتاح کارخانه ذوب آهن شاهرود بعد از عید سعید فطر خبر داد و گفت: این واحد که به طور کامل با اعتبارات بخش خصوصی راه اندازی می شود، برای ۴۰۰ نفر شغل ایجاد می کند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سمنان شاهرود کمبود تخت بیمارستانی میامی علی اصغر خانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سمنان شاهرود مجلس شورای اسلامی سمنان شاهرود کمبود تخت بیمارستانی میامی علی اصغر خانی شاهرود و میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در قالب نهضت ملی مسکن ۱۹ هزار و ۲۰۰ واحد ساختمانی در سراسر استان سمنان در دست ساخت است، تاکید کرد: تاکید دولت این است که بتوانیم این خانه‌ها را سریع‌تر تحویل مردم دهیم.

وی از نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های خوب دولت سیزدهم برای رفع مشکل خانه دار شدن مردم یاد کرد و افزود: سمنان پیشگام تولید و تحویل مسکن در قالب طرح نهضت ملی است.

استاندار سمنان همچنین گفت: طرح‌های در دست ساخت نهضت ملی مسکن تا پایان سال در سراسر استان به بهره برداری خواهد رسید و شاهد تحویل واحدها به مردم خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان وضعیت مطلوبی دارد، ابراز کرد: در شش ماهه دوم سال قبل استان سمنان توانست در شاخص نهضت ملی مسکن، رتبه دوم کشور را کسب کند که این امر نشان از عزم جدی دولت در این استان برای تکمیل خانه‌های نهضت ملی مسکن است.

وی همچنین با بیان اینکه از ۶۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان ۳۰ هزار واحد سهم ایوانکی است، افزود: در نشست شورای مسکن استان تاکید ویژه ای بر ضرورت خدمت رسانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز نهضت ملی مسکن ایوانکی صورت گرفته تا بتوانیم میزبان سرریز جمعیتی استان تهران باشیم.

کد خبر 6089639

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد