Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی بر اصلاح زیر ساخت‌ها و تسریع در روند تصویب طرح باز آفرینی ناحیه سه منطقه ۱۹ در شورای عالی شهرسازی و معماری تأکید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمدآیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران در حاشیه بازدید از بافت‌های فرسوده و عرصه‌های رها شده در ناحیه سه این منطقه که با همراهی مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، شهردار منطقه 19 و مدیران شهری این منطقه انجام شد، قول مساعدت در تأمین اعتبار بخشی از زیر ساخت‌های ناحیه سه و تسریع در روند تصویب طرح بازآفرینی این ناحیه در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی هدایت شهردار منطقه19 نیز در این بازدید ضمن قدردانی از معاون وزیر راه و شهرسازی به تصویب طرح بازآفرینی ناحیه 3 این منطقه در نشست اعضای کارگروه فنی کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران اشاره کرد و خواستار حمایت وزارت راه و شهرسازی از این طرح شد.

وی ادامه داد: این طرح در راستای ارتقای سرزندگی ،محرک توسعه در منطقه ، بهره‌گیری از این فرصت ، تأمین خدمات برای شهروندان و نیز جلوگیری از روند گسترش سکونت‌گاه‌های غیررسمی ،تفکیک غیر مجاز و تصرفات غیرقانونی و حل مشکلات محلات ناحیه 3 به‌ ویژه محله نعمت آباد و شهید کاظمی است.

هدایت با بیان اینکه حدود 45 هکتار بافت فرسوده در  ناحیه 3  قرار دارد، تصریح کرد: این طرح با رویکرد بازآفرینی به همراه مداخلات مناسب با رویکرد تهیه مسکن مناسب برای اقشار آسیب پذیر جامعه و همچنین نوسازی بافت‌های فرسوده ناحیه مد نظر قرار گرفت.

شهردار منطقه 19 ساختار نامنسجم بافت مسکونی، توزیع نامتناسب خدمات، ساخت و ساز غیر مجاز، سکونتگاه‌های غیر رسمی، آشفتگی‌های بصری، آلودگی زیست محیطی و مکان‌های بی دفاع شهری، وضعیت معابر وآسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را از جمله مواردی برشمرد که در طرح بازنگری این محدوده مورد تحلیل قرار گرفته‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از بافت فرسوده در محله نعمت آباد،کوره‌های آجر پزی، عرصه‌های رها شده و خلازیر بازدید کرد.

براساس این گزارش تسریع درسیاست‌های تشویقی و مساعدت درساخت مسکن ارزان قیمت برای اقشار کم برخوردار،تسریع در سیاست‌های توسعه زیر ساخت‌ها و ساخت سرانه‌های خدماتی مورد نیاز در این محدوده از مسائل مورد بررسی در این بازدید بود.

برخورد با مافیای گل‌فروشی در مسیر بهشت زهرا(ع)/ بهره‌کشی از کودکان کار با حقوق 30هزار تومان!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران معاون وزیر راه و شهرسازی تصویب طرح ناحیه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان


اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان  از آخرین وضعیت عملیات آماده‌ساز، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت بازدید کرد.

همچنین جلسه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت تفتان در محل پروژه برگزار شد.

 در این بازدید و جلسه بر لزوم تأمین به‌موقع زیر ساخت‌ها  و تسریع در اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در تفتان در دو فاز تأکید شد.  

شهنوازان فرماندار تفتان گفت: سهم این شهرستان از طرح نهضت ملی مسکن در دو فاز در حال اجراست. بهرام هاشم زهی مدیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد که از فاز اول طرح چهار هکتاری و فاز دوم ۲۰ هکتاری جهش مسکن شهرستان تفتان با توجه به آماده سازی توسط شهرداری و بازدید از جدول گذاری و خاکریزی و متولی ساخت آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌باشد با توجه به ضرورت ساخت و ساز و تحویل به موقع ساخت باید ۶۰ درصد احداث توسط بنیاد مسکن صورت گیرد

فاز اول ۴ هکتار که ۱۱۵ قطعه که ۹۲ درصد پروانه کار و وام ۳۵ میلیونی درخواست و ثبت شده است که عملیات ساخت شروع شده و فاز دوم ۲۰ هکتار و آماده سازی شروع شده و در ۲۹۴ قطعه بندی شده است

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان ضمن تاکید به تسریع در روند اجرای طرح ملی مسکن از متولیان خواست به تعهدات خود نسبت به مردم و دولت عمل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان