Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یاسر رهبردین روز پنجشنبه در جلسه شورای مسکن آذربایجان‌غربی با اشاره به تامین زمین مورد نیاز برای طرح اقدام ملی مسکن در استان، افزود: با آغاز عملیات اجرایی این طرح، آماده سازی زیرساخت‌ها و هماهنگی شرکت‌های خدمات رسان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه به تامین مسکن برای مردم دارد، اضافه کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت جدی از سوی دستگاه‌های متولی استان پیگیری شده و شهرداری‌ها نیز باید همکاری خود را برای پیشبرد این طرح افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: حذف مشکلات احتمالی از مسیر پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن امری ضروری است.

رهبری دین بیان کرد: تحویل زمین‌های مازاد دستگاه‌ها و حمایت از افراد تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در تامین مسکن به صورت جدی پیگیری شود.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از حوزه بازآفرینی شهری در سطح استان، یادآور شد: در حوزه بازآفرینی شهری، به ساخت مدارس و اماکن ورزشی نیز باید توجه ویژه شود.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی ارومیه امام خمینی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی ارومیه طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی ارومیه امام خمینی دولت سیزدهم ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است، گفت: فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش  در مراسم افتتاح 8 هزار و 404 واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه رشد خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد شده است که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد، اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز عملیات اجرایی 10 هزار و 221 واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

وی با اعلام این‌که  فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 540 هزار واحد عبور کرد، افزود: عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است. آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی 3.8 در سال 1399 به مثبت 4.8 در سال گذشته خبر می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم